اخبار داغ

اما واگرهای قیمت نان؛

تهوری:نانوایی ها هیچ افزایش قیمتی ندارند/ نانواداران: قیمت نان به صرفه نیست

تهوری:نانوایی ها هیچ افزایش قیمتی ندارند/ نانواداران: قیمت نان به صرفه نیست
گلایه مردم درباره افزایش قیمت نان و کاهش وزن آن درصورتی است که رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی از عدم افزایش قیمت نان خبر می‌دهد و نانواداران از پایین بودن قیمت نان و افزایش هزینه های جاری معترضند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،چند روزی است در شهر بیرجند زمزمه های افزایش قیمت نان به گوش می‌رسد و ظاهرا برخی از نانوایی ها در مرکز استان نان را با قیمت بیشتر از اتحادیه به فروش می‌رسانند؛گلایه های مردم از افزایش قیمت نان در صورتی است که مسئولان مربوطه افزایش قیمت را قبول نداشته و میگویند نان هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

یکی از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خاورستان،از افزایش قیمت نان گلایه کرد و افزود: اینکه اتحادیه نانواداران از عدم افزایش قیمت نان و کاهش وزن چانه ها خبر می‌دهد یعنی اینکه نان با وزن کمتر با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسد و این خود نوعی افزایش قیمت نان است.

, خاورستان,

 

,

وی عنوان کرد:با وجود اینکه رئیس اتحادیه نانواداران گفته است هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارند اما در سطح شهر برخی از نانوایی ها هستند که نان را بیش از قیمت تعیین شده اتحادیه به مردم می‌دهند؛ برای گزارش این گران فروشی نیز با سامانه 124 تماس گرفته ایم اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

,

 

,

این شهروند اظهار کرد:مدتی قبل نانواداران از افزایش هزینه ها و پایین بودن قیمت نان گلایه داشته و برای بیان گلایه های خود به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان مراجعه کرده اند و مسئولان مربوطه از آنها خواسته اند که تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت نان را افزایش ندهند بعد از ماه مبارک رمضان تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

,

 

,

این شهروند اظهار کرد: نانوایی هایی که نان را بیش از قیمت اتحادیه به مردم می‌دهند گران بودن آرد را بهانه کرده اند در صورتی که تاکنون آرد گرانی در نانوایی ها توزیع نشده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان فقط در شهر بیرجند است،گفت: طی تماس هایی که با مدیران نمایندگی های صنعت،معدن و تجارت سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی داشته ام خبری از افزایش قیمت نان نبوده و حتی در سطح کشور قیمت نان افزایش نداشته است.

,

 

,

دو روز قبل رئیس اتحادیه نانواداران بیرجند در گفتگو با خاورستان،افزایش قیمت نان را رد کرد و گفت نان گران نمی‌شود،وزن آن کم می‌شود و در مقابل کاهش وزن چانه خدمات دیگری به مردم داده می‌شود.

, خاورستان, نان گران نمی‌شود،وزن آن کم می‌شود,

 

,

وی افزود: چنانچه کسی از افزایش قیمت نان گلایه داشته باشد به اتحادیه نانوا داران تخلف را گزارش دهد.

,

 

,

علی تهوری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی روز گذشته دوم خرداد در گفتگو با صدا و سیمای خراسان جنوبی از عرضه نان با همان نرخ قبلی از امروز بعد از ظهر خبر داده و گفته است:بر اساس مصوبه کشوری نانوایی ها هیچ افزایش قیمتی ندارند و نان با همان قیمت قبلی باید به مردم ارائه شود.

, عرضه نان با همان نرخ قبلی از امروز بعد از ظهر,

 

,

وی افزود:نانوایی های آزاد پز نیز در امری خداپسندانه تصمیم گرفتند نان را با همان نرخ قبلی به مردم عرضه کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت.

,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد:در خراسان جنوبی بیش از 700 نانوایی داریم و از بعد از ظهر روز گذشته نرخ نان در همه نانوایی ها به روال قبل بر می‌گردد.

,

 

,

بر اساس صحبت رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی که گفته است نرخ نان در همه نانوایی ها به روال قبل بر می‌گردد یعنی اینکه افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی ها به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی و اتحادیه نانواداران وجود داشته است و اظهارات و گلایه های مردم از افزایش قیمت نان بی مورد نبوده و کاملا صحت دارد.

,

 

,

یدالهی روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان،گفت: چنانچه مردم از گران فروشی و تخلف نانوایی شکایت دارند با سامانه 124 تماس بگیرند کارشناسان این سازمان بر اساس اولویت به شکایات مردم رسیدگی خواهند کرد.

, خاورستان,

 

,

این گزارش ها نیز حاکی از گلایه های نانوادارن برای افزایش هزینه ها و پایین بودن قیمت نان و تجمع آنها برای خواسته هایشان در مقابل استانداری خراسان جنوبی است.

,

تجمعی در اعتراض به ثبات قیمت نان در مقابل استانداری داد نانواها

, تجمعی در اعتراض به ثبات قیمت نان در مقابل استانداری داد نانواها,

درد "نان" صدای "نانوا" را در آورد

, درد "نان" صدای "نانوا" را در آورد,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه