اخبار داغ

میدان بار سابق بیرجند به خودروهای سیار عرضه‌کننده میوه اختصاص پیدا کرد

میدان بار سابق بیرجند به خودروهای سیار عرضه‌کننده میوه اختصاص پیدا کرد
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: در منطقه شمال شهر میدان بار سابق آماده و زیرساخت‌های آن حاضر شده تا خودروهای سیار که در معابر میوه عرضه می‌کنند به طور منسجم در این محل حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند 16 اسفندماه 1396 از احداث چهارشنبه بازار دوم در محل سازمان میوه و تره‌بار سابق واقع در بلوار مسافر خبر داد و اعلام کرده بود: محل چهارشنبه بازار دوم، میدان میوه و تره بار سابق واقع در بلوار مسافر در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, 16 اسفندماه 1396,
 
,
وی افزود: در حال حاضر مشغول آماده سازی این مکان هستیم و امیدواریم در اوایل اردیبهشت ماه سال 1397 به بهره برداری برسد، قطعا با راه‌اندازی این مکان از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی و هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.
,
 
,
در حال حاضر اردیبهشت ماه 1397 را پشت‌سر گذاشتیم اما از راه‌اندازی چهارشنبه بازار دوم در شمال شهر خبری نیست و این موضوع را دوباره پیگیری کردیم.
,
 
,
, ,
 
,
حسن خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در منطقه شمال شهر میدان بار سابق آماده و زیرساخت‌های آن حاضر شده تا خودروهای سیار که در معابر میوه عرضه می‌کنند به طور منسجم در این محل حضور پیدا کرده و به فروش و عرضه میوه اقدام کنند.
, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که دادستان تا 27 خرداد مهلت داده است تا به این مکان انتقال پیدا کنند افزود: برنامه داریم که یک چهارشنبه‌بازار منسجم و متمرکز در یک قسمت از شهر راه‌اندازی کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با بیان این‌که در حال حاضر 2 منطقه برای چهارشنبه‌بازار پیش‌بینی شده است، گفت: به محض این‌که طراحی آن انجام و در شورای شهر مصوب شد به مردم اعلام خواهد شد.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: قرار است برای صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی نیز یک بازارچه مستقل در نظر گرفته شود و تاحدودی طراحی‌های آن انجام شده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که چهارشنبه‌بازار فعلی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: کلیه عرضه‌کنندگان میوه و خدمات که در خارج محدوده چهارشنبه بازار در کنار بلوار شهید بهشتی و شهید فایده بودند، جمع آوری شده و به داخل محوطه چهارشنبه بازار هدایت شده‌اند.
,
 
,
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: موارد بهداشتی مواد غذایی نیز رصد و از ورود کالای قاچاق به چهارشنبه بازار جلوگیری می‌شود.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه