اخبار داغ

نشست صمیمی فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد؛

اتحاد نیروهای مسلح استان سمنان؛ خاری بر چشم وحدت‌شکنان

اتحاد نیروهای مسلح استان سمنان؛ خاری بر چشم وحدت‌شکنان
نشست صمیمی فرماندهان نظامی و انتظامی استان سمنان به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست «مودت و دوستی، وحدت و همدلی» که عصر چهارشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استان در سپاه قائم (عج) استان برگزار شد با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر به عنوان یکی از بنادر استراتژیک کشور در تمام اعصار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به همین دلیل نیز در 4 نوبت مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است که در 3 نوبت آن اشغال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مرعوب نشدن در برابر دشمن اولین گام پیروزی است

, مرعوب نشدن در برابر دشمن اولین گام پیروزی است,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اشغال 575 روزه حرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: وقتی در خصوص خرمشهر صحبت می‌کنیم عموما به عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی این شهر شد اشاره می‌کنیم در حالیکه مقاومت مردم خرمشهر در روزهای نخست حمله دشمن بعثی یکی از مهمترین وقایع تاریخ این شهر عزیز است.

,

حسن‌زاده با یادآوری مقاومت چندهفته‌ای مردم خرمشهر در ابتدای حمله به این شهر گفت: مقاومت 34 روزه مردم خرمشهر در آن ایام نقش مهمی در آزادسازی این شهر داشت که این موضوع نیز یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری فرهنگ مقاومت در کشور بوده است.

,

وی آزادسازی خرمشهر را یکی از خواسته‌های اصلی امام خمینی (ره) از رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: رزمندگان اسلام نیز در سپاه و ارتش به این خواسته امام راحل جامه عمل پوشاندند و این جریان در نهایت به طراحی و انجام عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر منجر شد که در آن عملیات بیش از 19 هزار نیروی بعثی به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان با بیان اینکه نگاه آرمانی یکی از رموز اصلی پیروزی بر دشمنان است تاکید کرد: نامگذاری عملیات الی بیت المقدس نیز بر همین اساس صورت گرفت چراکه رزمندگان اسلام آرمان خود را محو رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف می‌دانستند لذا اگر بنا است موفقیتی در این عرصه کسب کنیم باید نگاه آرمانی به موضوعات داشته باشیم.

,

حسن‌زاده حضور جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی طی سالهای اخیر را در ادامه عملیات الی بیت المقدس دانست و گفت: شهید حسین همدانی یکی از پرچمداران اصلی تداوم عملیات بیت المقدس در سالهای گذشته بود که در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,

وی تصریح کرد: چه بخواهیم و نخواهیم در فرآیند عملیات الی بیت المقدس قرار داریم و باید این مسیر نورانی را با قدرت ادامه دهیم.

,

فرمانده سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود با ضروری دانستن حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور و نیز استان سمنان اظهار کرد: متاسفانه در مقطعی که همه موظف به حفظ وحدت هستند شاهد طرح موضوعاتی هستیم که وحدت محلی، استانی و ملی ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

,

حسن‌زاده یکی از نکات اصلی آزادسازی خرمشهر را شجاعت رزمندگان در مواجهه با دشمنان خواند و گفت: ترس از دشمن اراده‌ها را متوقف می‌کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند به هیچ وجه نباید مرعوب قدرت‌نمایی دشمنان شویم.

,

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ در خروج از برجام زمینه‌ساز تقویت انسجام ملی در کشور شد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور محترم کشورمان نیز در سخنان خود پس از این اقدام ترامپ به صراحت اعلام کرد ملت ما با عهدشکنی آمریکا تجربه جدیدی از دشمنی ایالات متحده به دست آورد.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

جنگ امروز، جنگ اقتصادی است

, جنگ امروز، جنگ اقتصادی است,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این نشست با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ماه خرداد نقش و سهم مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی داشته است که یکی از مهمترین آنها قیام خونین 15 خرداد سال 42 است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 14 خرداد سال 68 نیز غم‌بارترین روز تاریخ انقلاب اسلامی بود که ملت ایران در آن روز در غم از دست دادن امام خمینی (ره) به سوگ نشستند.

,

قاسمی با یادآوری شادمانی دشمنان انقلاب از رحلت امام خمینی (ره) افزود: دشمنان انقلاب تصور می‌کردند با نبود امام راحل انقلاب اسلامی ایران به پایان راه رسیده است که این توهم نیز در کمترین زمان ممکن با تصمیم دقیق مجلس خبرگان رهبری با شکست مواجه شد.

,

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال 90 تاکنون بر موضوعات اقتصادی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند که بدون تردید نامگذاری سالهای اخیر نیز با اهداف خاصی همراه بوده است.

,

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام دولتها را مورد حمایت قرار می‌دهند گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و ایجاد چالش‌های اقتصادی برای ملت ایران یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمنان برای ایجاد خدشه در مسیر انقلاب اسلامی است.

,

قاسمی یکی دیگر از طراحی‌های دشمنان را تهاجم فرهنگی به باورهای عمیق دینی و ملی مردم ایران برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه‌های گذشته موضوع ناتوی فرهنگی دشمنان را مطرح کرده بودند که در آن مقطع چندان جدی گرفته نمی‌شد.

,

وی ادامه داد: نبرد اقتصادی امروز نیازمند انسجام ملی و همدلی است و نیروهای نظامی و انتظامی کشور نیز باید با تثبیت امنیت به ایجاد فضای آرام برای فعالان اقتصادی کمک کنند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

آزادسازی خرمشهر محصول وحدت سپاه و ارتش در برابر دشمن بود

, آزادسازی خرمشهر محصول وحدت سپاه و ارتش در برابر دشمن بود,

امیر علیرضا فخرآبادی، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات الی بیت المقدس از عملیات‌های بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود که با وحدت ارتش و سپاه منجر به دستاوردی ماندگار برای جمهوری اسلامی ایران شد.

,

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان افزود: آزادسازی خرمشهر عزیز توسط رزمندگان اسلام یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که بدون مقاومت و ایستادگی ملت ایران امکان‌پذیر نبود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز بدخواهان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند وحدت و همدلی نیروهای مسلح را مخدوش کنند که البته این اتفاق هرگز با هوشیاری و تیزبینی فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح محقق نخواهد شد.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه