اخبار داغ

به مناسبت سوم خردادماه؛

گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سیریک/ رمز پیروزی بر دشمنان ایمان و توکل بر خداست

گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سیریک/ رمز پیروزی بر دشمنان ایمان و توکل بر خداست
به مناسبت سوم خرداد ماه مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان سیریک با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان و بسیجیان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بندر سیریک برگزار شد همچنین بسیجیان و مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و عطرافشانی به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، اظهار کرد: قدرت همیشه در دست خداست و کسانی که با خدا باشند یقیننا همیشه و در هر جا پیروز و سر بلند خواهند شد و این نصرت الهی برای تمامی بشریت به ویژه مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به اینکه سلاح ایمان و اراده رمز پیروزی بر دشمنان است، افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت، شجاعت و الهام گرفتن از خداست و ثابت شد که با دستان خالی و سلاح ایمان و اراده محکم می توان بر دشمنان پیروز و فائق شد.

,

 حیدری با بیان اینکه با ایستادگی و مقاومت می توانیم بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی غلبه کنیم،  گفت: اگر ما به وعدهای الهی توجه و عمل کنیم و اهل تقوا و ایمان به خدا باشیم،  با ایستادگی و مقاومت می توانیم ضمن غلبه بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر همه ترفندها و دسیسه های دشمنان پیروز شویم.

,

وی با بیان اینکه دشمنان با اصل نظام و اندیشه اسلامی مشکل دارند، تصریح کرد: ساده اندیشی است اگر گمان کنیم دشمن به خاطر برخی امکانات و رسیدن به فناوری های نو ما را تحریم می کند بلکه دشمنان با اندیشه جامعه اسلامی و اصل نگرش ما مشکل دارند لذا می خواهند فرمانبردار آنها بدون هیچ گونه اعتراض و ایستادگی باشیم.

,

امام جمعه شهرستان سیریک ابراز کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده یهود و نصاری و کفار از شما راضی نمی شوند مگر اینکه شما کاملا بنده آنها شوید و همه اینها باید درس و عبرت برای زندگی امروز ما در دنیا باشد.

,

حجت الاسلام حیدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نقض همه بد عهدی های دشمنان به ویژه در برجام ، خاطر نشان کرد: خصلت دشمنان اسلام بد عهدی و خیانت است ولی یک مومن نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود و دولت آمریکا با اروپا فرقی باهم ندارند ما با جهان استکبار کاری نداریم آنها با ما کار دارند لذا این بیانات برای آگاهی مردم، مسولان و جامعه اسلامی است.

,

خرمشهر با سلاح ایمان و در اوج ایستادگی پیروز شد

, خرمشهر با سلاح ایمان و در اوج ایستادگی پیروز شد, خرمشهر با سلاح ایمان و در اوج ایستادگی پیروز شد,

میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک، اظهار کرد: سالروز فتح خرمشهر به عنوان یک نماد ملی است که موجب غرور، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و در دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در راستای پیروزی رزمندگان اسلام بر دشمن بعثی و جهان استکبار شد.

,

فرماندار شهرستان سیریک، افزود: با شکست حصر خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر همه معادلات دشمن و جهان غرب و شرق برهم خورد و جوانان برومند ایران توانستند با دستان خالی با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و لجستیکی اما با سلاح ایمان در اوج شجاعت و ایستادگی بر دشمن غلبه و به  پیروزی برسند که باید همواره این اعیاد را که نماد ملی و افتخار هستند ارج و گرامی داریم تا به نسل های جوان و آینده منتقل شود.

,

ایزدی پور با بیان اینکه فتح خرمشهر ارزش و آرمانی بزرگ برای نظام جمهوری اسلام به شمار می آید، ادامه داد: فتح خرمشهر به ظاهر فتخ خاک و محدوه جغرافیایی بود ولی در عمل این فتح ارزش و آرمانی بزرگ برای امت اسلام و انقلاب بود و شکستی بسیار بزرگ برای دشمن و جهان استکبار شد؛  چرا که جوانان ایرانی با لبیک به امام خود و توکل به خدا و شجاعت توانستند غرور، عظمت و هیمنه دشمن را خورد و نابود کند.

,

وی خاطرنشان کرد: تمام عزیزانی که در راه خدمت به وطن ایستادگی کردند و شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر شدند به وظیفه شرعی خود عمل کردند و در مقابل ما وظیفه داریم با حضور موثر در این گونه اعیاد و مناسبت ها دین خود را ادا کرده به تکلیف قانونی خود نسبت به شهداء، اسلام و این انقلاب مردمی عمل کنیم.

,

نماینده عالی دولت یادآور شد: جای تاسف و نگرانی است که برخی دوستان مسئول و غیر مسئول که همواره مدعی و خودشان را دایه دار و مدعی اسلام و انقلاب می دانند در اعیاد ملی و مذهبی که نماد اصلی ارزش ها و آرمان های کشور هستند حضور ندارند.

,

ایزدی پور با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی در جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروز جامعه ما به آن نیازمند است و دشمن به شدت از آن هراسان و بیمناک است اتحاد و همدلی و  وحدت میان مردم و مسئولان و اتکال به قدرت لایزال الهی در مقابله با دشمنان است.

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه