اخبار داغ

پس از جلسه نهایی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن؛

امید نمازی سرمربی باشگاه ذوب آهن شد

امید نمازی سرمربی باشگاه ذوب آهن شد
جلسه نهایی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جهت انتخاب سرمربی این باشگاه برگزار و در نهایت امید نمازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز پس از انتخاب امیر قعه نویی سرمربی فصل گذشته باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربی باشگاه سپاهان روز گذشته جلسه نهایی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جهت انتخاب سرمربی این باشگاه برگزار و در نهایت امید نمازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نمازی فصل گذشته نیز به جزو گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب شد و فصل خوبی را نیز با ذوب‌آهن پشت سر گذاشت و موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ برتر شد.

,

نمازی پیش از این به مدت چهار سال به عنوان دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می کرد و قبل از قبول هدایت ذوب اهن دستیار سرمربی تیم ملی زنان آمریکا بود و حالا بعد از سال ها دستیاری، به عنوان سرمربی ذوب آهن برگزیده شد.

,

نمازی تجربه سرمربی‌گری تیم‌های فیلادلفیا، سن دیگو اسپیریت و کلیولند فورس در لیگ MLS آمریکا را نیز دارد و باید منتظر ماند و دید در جدی‌ترین تجربه سرمربی‌گری‌اش چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه