اخبار داغ

افزایش ۳دلاری قیمت اونس طلا

افزایش ۳دلاری قیمت اونس طلا
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت ۲ عامل کاهش ارزش دلار و اظهارات ترامپ مبنی بر اعمال تعرفه بر خودروهای وارداتی افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس؛ امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا ۳.۶ دلار افزایش یافت و هر اونس از این فلز به قیمت ۱۲۹۶ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قیمت فلز زرد امروز در کمترین زمان به قیمت ۱۲۹۲ دلار و ۳۰ سنت و در بیشترین زمان به قیمت ۱۲۹۸ دلار معامله شد. قیمت این فلز گرانبها امروز نسبت به یک ماه گذشته ۳۳ دلار کاهش داشت اما نسبت به یک سال گذشته با ۳۸ دلار افزایش همراه شد.

,

امروز در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره رشد ۸ سنتی داشت و فلز پلاتینوم ۶ دلار بالا رفت اما فلز گرانبهای پالادیوم با کاهش ۶ دلاری مواجه شد.

,

خبرگزاری رویترز نوشت: امروز قیمت طلا به واسطه کاهش ارزش دلار روند صعودی داشت. پس از آن که پیش نویس فدرال رزرو آمریکا حاکی از رویکرد ملایم اقتصاد این کشور بود نشان داد که برای افزایش نرخ بهره باید منعطف‌تر عمل کرد.

,

این تصمیم فدرال رزرو سیگنالی بر بازار بود تا ارزش دلار از روند افزایشی گذشته فاصله گرفته و امروز مسیر کاهشی را در پیش بگیرد.

,

امروز ارزش دلار در برابر دیگر ارزها کاهش یافت همچنین اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه می‌خواهد بر خودروهای وارداتی آمریکا تعرفه وارد کند نیز بر کاهش ارزش دلار موثر بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه