اخبار داغ

نخستین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در بهارستان برگزار شد

نخستین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در بهارستان برگزار شد
نخستین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور مسئولان بهارستانی و خانواده‌های شهدا در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نخستین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بهارستان با حضور یدالله سلیمانی فرمانده سپاه بهارستان، علیرضا عرب شهردار شهرگلستان، حسین ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ادامه آن، مهدی قربانی خواننده ملی و مذهبی بهارستانی آهنگ "سنگرسازان بی‌سنگر" به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برای حاضرین اجرا کرد.

,

در ادامه مراسم فرمانده سپاه شهرستان بهارستان برای حاضرین در مراسم سخنرانی کرد و با عرض خیر مقدم به شرکت‌کنندگان در مراسم، اظهار داشت: سوم خردادماه از سال ۶۱ به بعد یادآور شجاعت، ایستادگی و مردانگی مردان مردی است که در زمان حساس و بحرانی سیاست‌های کشور و جنگ را تغییر دادند.

,

سلیمانی با اشاره به نامگذاری سوم خرداد ماه به نام "آزادسازی خرمشهر"، تبیین کرد: سوم خردادماه تنها آزادی شهر و پیروزی یک عملیات نبود و اگر سخنان رزمندگان یا خاطرات شهدا را مطالعه نمایید، به روشنی این امر را درک خواهید کرد.

,

وی همچنین به دلاوری‌ها و رشادت‌های شهید کاظمی و سایر رزمندگان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و عنوان داشت: امام خمینی (ره) با سخن معروف خود مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد" عملیات بیت المقدس را جمع بندی نمود.

,

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "خرمشهرها در پیش داریم"، افزود: منظور از این سخن رهبر معظم انقلاب این است که برخی چیزها را از دست داده‌ایم که نمونه‌اش در بهارستان، بنیاد خانواده است و باید این موارد به جامعه ما برگردانده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه