اخبار داغ

در راستای گرامیداشت کنگره 5400 شهید استان کردستان

یادواره شهدای آبروی کوچه ها ، افتخار محله با یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر در قروه برگزار شد

یادواره شهدای آبروی کوچه ها ، افتخار محله با یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر در قروه برگزار شد
پیش از ظهر امروز یادواره شهدای آبروی کوچه ها، افتخار محله در راستای گرامیداشت کنگره 5400 شهید استان کردستان و با محوریت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر در قروه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، با حضور دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان ظهر دیروز یادواره شهدای آبروی کوچه ها ، افتخار محله در مقابل شهرداری قروه و با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و شهردار شهید محمد عزیزی شفا برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

, ,

در این مراسم ابتدا شهردار قروه طی سخنانی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده و جاوید هستند و در نزد خدا روزی داده می شوند گفت: شهادت اوج تعالی و کمال هر انسانی است که شهدا با ایثار و از جان گذشتگی در راستای دفاع از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی به عالی ترین مقام رسیدند.

,

, ,

حسین پروندی افزود: شهدای ما در جبهه های حق علیه باطل عزت افتخار و آزادگی را برای ما آفریدند و به تاسی از نهضت عاشورا و قیام کربلا در راستای ادامه راه شهیدان کربلا ارزش های مقدس اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

,

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا ما از توسعه و امنیت برخوردار هستیم و این آرامش کنونی به خاطر فداکاری های شهدا ایجاد شده است.

,

, ,

پروندی خاطر نشان کرد: در شرایطی که تلاطم و ناآرامی خاورمیانه را در برگرفته است اما ما به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در امنیت و آرامش هستیم و بدون واهمه ای از دشمن زندگی می کنیم.

,

, ,

اروپا همان آمریکا است / ما باید دشمن را تنبیه می کردیم

,

در ادامه این مراسم سرهنگ ابراهیم حسینی دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان نیز طی سخنانی به بیان اهمیت عملیات بیت المقدس پرداخت و گفت: دشمن پس از آنکه خرمشهر را به تصرف خود درآورده بود با استفاده از تمامی اساتید نظامی روسی و فرانسوی یک دژ نفوذ ناپذیر و مستحکمی را در شهر خرمشهر ایجاد نمود و در تلاش بود تا خرمشهر را برای خود حفظ کند.

,

, ,

وی ادامه داد: استحکامات نظامی در شهر خرمشهر باعث شده بود که این شهر به شهر استالینگراد که یکی از دژهای مستحکم شوری بود معروف شود و کمتر کسی در جهان چنین می اندیشید که نیروهای ایران اسلامی بتوانند خرمشهر را از چنگال رژیم بعث عراق خارج کنند.

,

حسینی خاطر نشان کرد: پس از اجرای عملیات فتح المبین و در فاصله ای بسیار کوتاه عملیات بیت المقدس آغاز شد و شهرهای استان خوزستان که در تصرف دشمن بودند یکی پس از دیگری توسط جبهه اسلام آزاد می شدند

,

وی بیان داشت: در عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر کاری بسیار دشوار بود که شهید حسن باقری طرح ریزی ان عملیات بی نظیر را انجام داد و خرمشهر قهرمان از چنگال رژیم بعث خارج شد.

,

دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان به تبلیغات دروغین رسانه های غربی در روزهای جنگ اشاره نمود و گفت: در شرایطی که رزمندگان ایران اسلامی پیشروی می کردند و شهرهای اشغال شده را از لوث وجود دشمنان پاک می نمودند اما رسانه های بیگانه به دروغ پردازی پرداخته بودند و از پیروزی رژیم بعث سخن می گفتند.

,

, ,

وی در ادامه سخنان خود به دلایل ادامه جنگ پس از آزادسازی خرمشهر اشاره نمود و تصریح کرد: ما در سه مرحله با دشمن خود جنگیدیم که مرحله نخست آن رفع تجاوز و مرحله دوم ان دفع تجاوز و مرحله سوم نیز تنبیه متجاوز بود.

,

حسینی ادامه داد: در مرحله سوم ما باید دشمن را تنبیه می کردیم تا بتوانیم با دیپلماسی اقتدار در مذاکره با تمام جهان که دشمن ما بودند حاضر شویم.

,

وی افزود: هیچ یک از سازمان های بین المللی به دنبال پایان یافتن جنگ نبودند و همگی در تلاش بودند تا سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببینند و در این میان باید اقتدار خود را در برابر دشمن به تصویر می کشیدیم.

,

دبیر کنگره 5400 شهید استان کردستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز نیز باید دیپلماسی مذاکره با دشمن از روی اقتدار باشد گفت: رییس جمهور سخیف آمریکا با ایراد سخنانی نابخردانه از عمل به برجام سرباز زد اما نباید فراموش شود که اروپا نیز همانند آمریکا است.

,

وی در پایان افزود: اروپایی ها نیز سیاست آمریکایی دارند و و در مذاکرات هیچ تفاوتی با امریکا نخواهند داشت و تیم مذاکره کننده ما باید با اقتدار در برابر انان بایستد.

,

در بخش پایانی این مراسم نیز گروه نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای نمایشی در خصوص آزادسازی خرمشهر پرداختند و پس از اجرای نمایش از خانواده شهید محمد عزیزی شفا تقدیر به عمل امد.

,

, ,

, , , , , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه