اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

منشأ فتح خرمشهر، نصرت الهی بود

منشأ فتح خرمشهر، نصرت الهی بود
فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه منشأ فتح خرمشهر، نصرت الهی بود، گفت: تنها راه برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان، ایمان، مقاومت، ایستادگی و وحدت ملی و پیروی محض از ولی فقیه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: حماسه ای که با نام حماسه فتح خرمشهر از آن یاد می شود از اتفاقات و حماسه های ماندگار تاریخ اسلام به ویژه تاریخ معاصر ما محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه فتح خرمهشر حماسه ای بود که بعد از بوجود آمدن آن باعث شد حیرت و ناباوری خیلی از دشمنان را رقم بزند، تصریح کرد: حماسه فتح خرمشهر باعث شد اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دشمنان به چشم خود ببینند.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد در ادامه با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر با رشادت دلیرمردانی از کل کشور به وجود آمد و منشأ آن نصرت الهی بود، اذعان کرد: کمتر حادثه ای به مانند فتح خرمشهر داریم که باعث افتخار رزمندگان ما باشد.

,

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه دلاور مردانی که باعث شکل گیری این فتح عظیم شدند به ارواح طیبه شهدای فتح خرمشهر درود می فرستیم.

,

فتوحی ادامه داد: قطعاً می دانیم تنها راه برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر و در حال حاضر هم در اقصی نقاط جهان بخصوص ملل مظلوم مسلمان، ایمان، مقاومت، ایستادگی و وحدت ملی و پیروی محض از ولی فقیه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت است.

,

وی در ادامه تشریح کرد: سپاه خلیل آباد مصمم است به پاس رشادت ها و حماسه آفرینان آن حماسه بزرگ، راه فاتحان خرمشهر را ادامه دهد و لحظه ای از راه شهدا و ولایت جدا نشود.

,

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی به مناسبت ایام فتح خرمشهر توسط سپاه خلیل آباد در سطح شهرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای فتح خرمشهر اعزامی از خلیل آباد، غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه آبروی محله، بانگ ایثار و مقاومت و همچنین مراسم ویژه ای در جوار گلزار شهدا از جمله این برنامه ها است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه