اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر استان تهران خبر داد؛

امدادرسانی به ۸۹ نفر در سیل شمیران

امدادرسانی به ۸۹ نفر در سیل شمیران
مدیرعامل هلال احمر استان تهران از حضور ۱۰۰ نجاتگر کادر و داوطلب برای امدادرسانی در خصوص سیل شمیران خبر داد و گفت: در این عملیات به ۸۹ نفر امدادرسانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کتابدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن ارائه آماری از عملیات امداد و نجات در خصوص سیل شمیرانات اظهار داشت: در این حادثه که بر اثر رانش کوه و طغیان رودخانه رخ داده بود، یک نفر فوت کرده و ۶ نفر مصدوم شدند و عملیات امدادگران هلال احمر پس از ارزیابی منطقه به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مهر,

وی افزود: در این عملیات ۱۰۰ نجاتگر کادر و داوطلب، ۲۶ دستگاه خودرو امدادی از قبیل آمبولانس و خودروهای عملیاتی و ۲۱ تیم شامل ۴ تیم جست‌وجو و نجات در کوهستان، ۶ تیم آنست سگ‌های زنده یاب، ۹ تیم جست‌وجو و نجات در محیط‌های آبی و تیم های واکنش سریع و ارتباطات هلال احمر استان تهران در منطقه حاضر بودند و در مجموع به ۸۹ نفر امدادرسانی شد.

,

مدیر عامل هلال احمر استان تهران گفت: سیل در منطقه «توک مزرعه» و «رودبارک» در بخش «رودبار قصران» شدت بیشتری داشت.

,

وی از آماده باش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد و گفت: هم وطنان در صورت اضطرار با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران که بدون سیم کارت هم قابل شماره‌گیری است تماس حاصل کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه