اخبار داغ

سردار یوسفعلی زاده:

راه تداوم خرمشهرها از سازش با قلدران جهان نمی‌گذرد

راه تداوم خرمشهرها از سازش با قلدران جهان نمی‌گذرد
مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه راه تداوم خرمشهرها از سازش با آمریکا و قلدران جهان نمی‌گذرد، گفت: سه کشور اروپایی در برجام هم مثل آمریکا قابل‌اعتماد نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، سردار یوسفعلی زاده شب گذشته در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در محل بوستان شهدای گمنام چناران اظهار داشت: خون شهیدان در بستر زمان و در رگ‌های مخالف ظلم و زور جاری است. راه شهیدان نه‌تنها کور نشده است بلکه پر رهروتر نیز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

آمریکا نتوانست صدای آزادی‌خواهانه فلسطینی‌ها را در سینه خفه کند

, آمریکا نتوانست صدای آزادی‌خواهانه فلسطینی‌ها را در سینه خفه کند,

 

,

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: پیروزی مردم فلسطین پیروزی خون بر شمشیر است. خون مظلومان فلسطین پیروز شد و آمریکا نتوانست صدای آزادی‌خواهانه فلسطینی‌ها را در سینه خفه کند.

,

 

,

وی بابیان اینکه در خرمشهر چند هزار شهید و مجروح دادیم اما حرف امام (ره) را به کرسی نشاندیم، خاطرنشان کرد: خرمشهرها در پیش داریم در جبهه جهاد بی‌امان با منحرفین، سازش کاران و منافقان عالم. جهاد با جبهه ظلم و بی‌عدالتی، استمرار دارد.

,

 

,

انگلیس معلم آمریکا است/ آزموده را آزمودن خطاست

, انگلیس معلم آمریکا است/ آزموده را آزمودن خطاست,

 

,

یوسفعلی زاده در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مواجهه با برجام اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها از ابتدا قابل‌اعتماد نبودند و این سه کشور اروپایی هم قابل‌اعتماد نیستند. انگلیس معلم آمریکا است و فرانسه هم وضع بهتری ندارد. آزموده را آزمودن خطاست.

,

 

,

راه تداوم خرمشهرها از سازش با قلدران جهان نمی‌گذرد

, راه تداوم خرمشهرها از سازش با قلدران جهان نمی‌گذرد,

 

,

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام عنوان کرد: راه تداوم خرمشهرها از سازش با آمریکا و قلدران جهان نمی‌گذرد. از ایثار، ازخودگذشتگی و جهاد می‌گذرد.

,

 

,

 وی بیان کرد: امام رحمة‌الله‌علیه ایمان راسخی به راه خودش و همراهان خودش داشت و می‌گفت امت همیشه در صحنه ایران از چنان عظمتی برخوردار است که امت اسلام در عهد مولا علی علیه‌السلام و رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم در مدینه، کوفه و کربلا برخوردار نبودند.

,

 

,

جهاد، سکه رایج امت اسلام شده است

, جهاد، سکه رایج امت اسلام شده است,

 

,

وی بابیان اینکه ملت ایران بهترین ملت‌هاست و شایسته تکریم است، گفت: خط مقاومت و استقامت، خط ایستادگی در برابر ظلم و ظالم، خط سرخ شهیدان، خط جهاد و مبارزه، امروز رهرو دارد. دشمنان می‌خواستند این خط را در ایران منزوی کنند و بخشکانند اما در عمل می‌بینیم که جهاد سکه رایج امت اسلام شده است. مقاومت و ایستادگی در برابر زور از ایران به لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان و غیره صادر شده است.

,

 

,

یوسفعلی زاده اظهار کرد: امروز جهاد و تأسی به یاران خمینی کبیر در دنیا رواج پیداکرده و نه‌تنها منزوی نشده بلکه عالم‌گیر شده است. امروز مبارزه با ظلم و ظالم از مرزهای اعتقادی به مرزهای مستضعفین عالم گسترش پیدا کرده است. طرفداران قیام وال‌استریت و ۹۹ درصدی‌ها در آمریکا وجود دارند اما مرعوب چکمه صحنه حاکمیتی خودشان شده‌اند که باید بتوانند از این سلطه بیرون بیایند.

,

 

,

برای دفاع از منافع کشور باید بایستیم و هزینه بدهیم

, برای دفاع از منافع کشور باید بایستیم و هزینه بدهیم,

 

,

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: باید دشمن بداند که ما مسلح هستیم و ذره‌ای از منافع ملت را به دشمن باج نمی‌دهیم. برای فتح خرمشهر جنگیدیم، بی‌خوابی کشیدیم و شهید و مجروح دادیم. برای ایستادگی و دفاع از راه شهیدان و منافع کشور باید بایستیم و هزینه بدهیم. نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود و دست ذلت به مستکبرین عالم ندهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه