اخبار داغ

شهردار شهر جدید التأسیس صادق‌آباد گالیکش معارفه شد + تصاویر

شهردار شهر جدید التأسیس صادق‌آباد گالیکش معارفه شد + تصاویر
مهدی سبحانی به‌عنوان شهردار شهر جدید صادق‌آباد در شورای اداری شهرستان گالیکش معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛  مهدی سبحانی به‌عنوان شهردار نخستین شهردار شهر جدید صادق‌آباد در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش معارفه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

امام‌جمعه گالیکش در این جلسه با اشاره به روایتی از امام صادق علیهم‌السلام گفت: مردی از اهالی قم قیام می‌کند و انسان‌های و مردم باایمان دسته‌دسته به او ایمان می‌آورند که مانند پاره‌های آهن محکم هستند.

,

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در خصوص ویژگی این افراد گفت: بادهای تند قدم‌های این‌ها را نمی‌لرزاند، از جنگ نمی‌ترسند و خسته نمی‌شوند و توکل این مردم فقط و فقط به خداوند عزوجل است و بس؛ عاقبت این مردم رستگاری، پیروزی و رسیدن به تقوای الهی است.

,

وی با اشاره به اینکه روایت فوق در خصوص امام خمینی (ره) آمده است گفت: امام راحل با انقلاب خود نه‌تنها ایران اسلامی را زنده کردند بلکه جهان اسلام را یک حیات تازه بخشیدند. جوامع بشری رهبران جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند.

,

وی تصریح کرد: وظیفه همه این است در برنامه‌های سالگرد ارتحال امام حضورداشته باشیم و کمک‌های لازم را در این خصوص داشته باشیم.

,

به گفته وی دشمنان فکر کردند با ارتحال حضرت امام این نظام با مشکلات عدیده روبرو می‌شود؛ درحالی‌که بهترین شاگرد ایشان و بهترین جانشین امام زمان علیهم‌السلام مدت قریب به سه دهه به نحو احسن در تمام زمان‌ها، دوران، فتنه‌ها، بحران‌ها و چالش‌ها بصیرت دهی کرده‌اند و دست جهان اسلام را گرفتند. از این بابت خدا را شاکر و شکر گذاریم که در رأس این نظام مقدس شخصیت‌های نورانی مانند حضرت امام و مقام معظم رهبری قرار داشته و دارند.

,

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: خوب است مسئولین و خانواده‌هایشان در مراسمات و مجالس این ایام در مساجد حضورداشته باشند.

,

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به اوضاع منطقه گفت: عاقل‌ترین مردم کسی است که وقتی کاری انجام می‌دهد عاقبت آن کار را بسنجد. تمام آنچه را که مقام معظم رهبری در برجام رصد کردند به نحو احسن رقم خورد. دولت‌مردان در مذاکرات زحمت کشیدند اما ای‌کاش به تمام آن چیزی که مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمودند گوش می‌کردند و عمل می‌کردند امروزه شاهد یاوه‌گویی‌های اجانب نبودیم.

,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

حسن خسروی، فرماندار گالیکش هم در این مراسم اظهار داشت: بالاترین معروف در این مقطع زمانی، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ویژه در شعار سال، در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

شهردار جدید تأسیس صادق‌آباد هم در این جلسه اظهار داشت: صادق‌آباد دارای 2 هزار نفر جمعیت است که 601 نفر قوم ترکمن، 387 نفر فارس، 351 نفر سیستانی، 342 نفر کرد، 211 نفر ترک و 28 نفر بلوچ هستند و همه با وحدت و اتحاد و به‌عنوان بازوان توانمند مسئولان هستند.

,

مهدی سبحانی افزود: این شهرداری 7 شهید و 15 نفر جانباز است و مردم ولایت مداری دارد.

,

وی افزود: از 14 اسفندماه 96 که ارتقا روستای صادق‌آباد به شهر ابلاغ گردید تاکنون کلیه زیرساخت‌های اداری و شهرداری آماده‌شده و شهرداری به شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

در پایان جلسه مهدی سبحانی به‌عنوان نخستین شهردار شهر جدید تأسیس صادق‌آباد از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش معرفی شد.

,

حضار در جلسه شورای اداری پس از اتمام آن در ضیافت افطاری شهرداری صادق‌آباد در هتل آسمان گالیکش شرکت کردند.

,

به گزارش «نیلکوه» روستای «صادق‌آباد» پیش‌ازاین بانام «شغال تپه» نامیده می‌شد اما از سال 1368 باوجود مسجد امام جعفر صادق علیهم‌السلام در این روستا و ارادتی که برادران اهل تشیع و تسنن به این امام همام داشتند با تجمع در آن مسجد نام صادق‌آباد را برای این روستا انتخاب کردند.

,

روستای «صادق‌آباد» 18 خردادماه سال 90 به‌عنوان مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش انتخاب و «علیرضا آگاهی» را به‌عنوان نخستین بخشدار به خود دید.

,

طی 4 سال گذشته «بهروز تمکی» دهیار کوشا و ساعی پیشین روستای صادق‌آباد با کمک‌های دکتر عبدالکریم رجبی و شهرام کوسه غراوی نمایندگان پیشین و کنونی شرق گلستان و حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش برای ارتقاء صادق‌آباد به شهر تلاش‌های بسیاری انجام داد.

,

شایان‌ذکر است هم‌اکنون روستای صادق‌آباد حدود 2 هزار جمعیت در قالب 500 خانوار دارد و در 24 کیلومتری شرق شهر گالیکش واقع‌شده است.

,

هنوز اسمی برای این شهر انتخاب‌نشده است.

,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

nilkooh3000 1

, nilkooh3000 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه