اخبار داغ

با معرفی نفرات منتخب؛

انتخابات هیئت‌مدیره صندوق تعاون فرهنگیان گالیکش برگزار شد + تصاویر

انتخابات هیئت‌مدیره صندوق تعاون فرهنگیان گالیکش برگزار شد + تصاویر
روز گذشته انتخابات هیئت‌مدیره صندوق تعاون اداره آموزش‌وپرورش شهرستان با حضور اعضای صندوق برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش گفت: انتخابات هیئت‌مدیره صندوق تعاون اداره آموزش‌وپرورش شهرستان با حضور اعضای صندوق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh3004 1

, nilkooh3004 1,

مهدی خسروی افزود: صندوق تعاون وام ضروری اداره آموزش پرورش با چهار نفر اعضای اصلی و مدیر و معاون مالی اداره و مسئول تعاون و همچنین کارشناس حسابداری و بودجه اداره به همراه حدود 975 نفر عضو شاغل و بازنشسته در حال فعالیت است.

,

به گفته وی در این انتخابات 16 نفر کاندیدای شاغل و 7 نفر کاندیدای بازنشسته شده بودند، به دلیل به حدنصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان در مجمع عمومی که در روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت برگزار شد، انجام نشد.

,

خسروی افزود: در روز پنجشنبه سوم خرداد در مرحله دوم مجمع، با شرکت 465 نفر از اعضای صندوق رأی‌گیری انجام شد که از بین کاندیداهای شاغل و بازنشسته، 3 نفر شاغل و یک نفر بازنشسته حائز رأی اکثریت شده و به‌عنوان 4 عضو اصلی این صندوق انتخاب شدند.

,

مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش سید جعفر سجادی با 179 رأی، رضا سید حسینی با 165 رأی، سید مجتبی موسوی نیا با 132 رأی از شاغلین و رضا تاجی زاده با 98 رأی از بین بازنشستگان را به‌عنوان منتخبین این صندوق معرفی کرد.

,

nilkooh3004 1

, nilkooh3004 1,

nilkooh3004 1

, nilkooh3004 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه