اخبار داغ

شایعاتی که یک شهر را به هم می ریزد/جایگاه های سوخت همچنان سوخت رسانی می کنند+تصاویر

شایعاتی که یک شهر را به هم می ریزد/جایگاه های سوخت همچنان سوخت رسانی می کنند+تصاویر
روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین و کمبود سوخت در جایگاه های عرضه محصولات نفتی منتشر شد این در حالی است که جایگاه های عرضه سوخت به فعالیت خود ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس این روزها شایعات منتشر شده در فضای مجازی برای خیلی از شهروندان دردسرهایی را درست کرده است، در حالی که چند روزی است انتشار شایعات مختلف درباره وقوع زلزله در یاسوج و سی سخت به نقل محافل تبدیل شده بود و ترس و نگرانی را بین مردم به وجود آورده بود، این بار نوبت به شایعه دیگری بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, این روزها شایعات منتشر شده در فضای مجازی برای خیلی از شهروندان دردسرهایی را درست کرده است، در حالی که چند روزی است انتشار شایعات مختلف درباره وقوع زلزله در یاسوج و سی سخت به نقل محافل تبدیل شده بود و ترس و نگرانی را بین مردم به وجود آورده بود، این بار نوبت به شایعه دیگری بود .,

, , ,

روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین و کمبود سوخت در جایگاه های عرضه محصولات نفتی منتشر شد و تنها دقایقی بعد صف های طولانی خودروها در جایگاه های عرضه سوخت شکل گرفت.

, روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین و کمبود سوخت در جایگاه های عرضه محصولات نفتی منتشر شد و تنها دقایقی بعد صف های طولانی خودروها در جایگاه های عرضه سوخت شکل گرفت.,

این در حالی است که مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با بویرخبر اعلام کرد: هیچ گونه کمبود سوخت در استان نداریم و همچنان از مبادی تامین، مبادرت به تهیه سوخت کلیه مجاری عرضه سوخت در استان می کنیم.

, این در حالی است که ,

, ,

لطف الله مسعودی ضمن تکذیب شایعه احتمال گرانی بنزین گفت: شلوغی جایگاه های عرضه سوخت به دلیل انتشار شایعاتی در فضای مجازی بوده و تا کنون هیچ مرجع رسمی در کشور افزایش قیمت بنزین را بیان نکرده است و در استان ما نیز و سوخت رسانی به روال سابق ادامه دارد.

,

, ,

به همین دلیل خبرنگار ما برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت میدانی از برخی جایگاه های عرضه سوخت بازدید کرد که طبق مشاهدات عینی هیچ مشکلی مبنی بر کمبود سوخت در جایگاه های شهر یاسوج وجودندارد.

,
 
,
 
,
انتهای پیام/ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه