اخبار داغ

کشف ژن خوب، این بار در صباشهر؛

انتخاب شهردار بی رزومه صباشهر به راحتی آب خوردن!

انتخاب شهردار بی رزومه صباشهر به راحتی آب خوردن!
انتقادهای شدید در فضای مجازی و رسانه های بومی شهرستان شهریار درخصوص انتصاب شهردار جدید صباشهر توسط مسئولین و اصحاب رسانه بالا گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مسئول شورای اسلامی روستای سقرچین صباشهر در جریان انتصاب شهردار جدید در فضای مجازی اینگونه اظهار داشت: امروز در مراسمی بحث انتصاب آقای امیر کریمی بعنوان شهردار جدید صباشهر را با هفت رای مثبت شنیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

بیات افزود: حرف و حدیث هایی پیرامون این انتخاب مکرر به گوش می رسید البته از این سفره پهن شده هرکسی باید به نحوی استفاده نماید.

,

وی گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراها با آن همه مشکلاتی که هم از نظر اجرایی و نظارتی که داشت داوطلبینی بدون هیچ پرونده ای ردصلاحیت شدن و داوطلبانی با تخلفات متعدد تائید صلاحیت شدن که انتهای انتخابات را هم که مردم دیدند، خریدن رای و هزار مشکل دیگر البته مشکل از امیر کریمی نیست مشکل از سیستم است، که فقط در مواقع رای گیری مردم را مرحم و امین میدانند چه اشکالی داشت علت عزل مرادبیگی را اعلام میکردند و علت انتخاب کریمی بعنوان شهردار جدید را هم اعلام میکردند.

,

مسئول شورای اسلامی روستای سقرچین صباشهر خاطرنشان کرد: آیا مردم شما را انتخاب کرده اند یا چند نفر که یکی دو نفر از ارباب جراید که در دو هفته گذشته پیگیر انتخاب آقای کریمی بودند، البته بنده به آقای کریمی تبریک میگویم، بنده خدا دبیر هیئت نظارت شهرستان بوده است و زحمات بسیاری کشیده اند و چقدر پرونده شوراها را بررسی کرده است.

,

وی تصریح کرد: آقای کریمی که نباید جوابگوی سوال انتصاب باشند چون نامبرده منتخب شورا است شورا باید علت انتخاب نامبرده را به مردم و مسئولین پاسخ دهد اگر پاسخگویی وجود داشته باشد.

,

, , ,

شهرام قربانی یکی دیگر از منتقدین این انتصابات در فضای مجازی یادداشتی در این خصوص منتشر کرده است که با اشاره به شخص نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا پای شخص قانون گذار در برخی موارد مهّم بر روی قانون و گلوی مردم در شهرستان شهریار، جناب آقای مهندس محمودی نماینده محترم مجلس پاسخگو باش ..

,

 

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه