اخبار داغ

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی:

منطق ملت ایران همواره منطقی، استوار و تحلیل ناپذیر می باشد

منطق ملت ایران همواره منطقی، استوار و تحلیل ناپذیر می باشد
یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر به همت پایگاه شهدای گمنام حوزه شهید عاشوری سپاه شهرستان خوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس  عنوان داشت : در جنگ تحمیلی رزمندگان ما با تمامی کاستی ها و نبود امکانات ابتدایی رزم چنان با اراده ای پولادین در مقابل رژیم متخاصم بعثی قد علم کردند که تمامی پیش بینی های سخیف دولتمردان عراقی را نقش بر آب نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در باره مقاومت مردان و زنان خرمشهر تصریح داشت : رزمندگان اسلام در طول ۳۴ روز عاشقانه و خالصانه از ناموس و کیان این مرز و بوم در مقابل دشمنی که از آخرین امکانات و فناوری های جنگی تجهیز شده بود ایستادگی نمودند و توانستند به صرف اراده و شوق شهادت این رویداد سراسر غرور را برای ما و نسل های بعدی مشق نمایند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در ادامه افزود: ما نباید از یاد ببریم حمایت های کشورهای اروپایی و امریکا را نسبت به تجهیز نمودن ارتش عراق، چرا که تمامی امکانات دنیای غرب اعم از سلاح ها و هواپیما های فوق پیشرفته در اختیار صدام بوده و حتی لابراتوارهای آلمانی و چند کشور اروپایی سلاح های بیولوژیکی را در اختیار آنها قرار می دادند.

,

این مسئول، با اشاره به سابقه ی ننگین اروپا در حمایت از صدام در جنگ افزود: اروپا بنا به رهنمودهای اخیر رهبری اصلا قابل اعتماد نیست و باید منویات رهبری سرلوحه اقدامات دولت قرار بگیرد.

,

وی، با تشریح کمک های دولت های اروپایی عنوان داشت:همان تجهیز نمودن اروپایی ها زمینه ساز اولین بمباران شیمیایی عامل سیانور در جاده شهید محسن صفوی شلمچه بود که یک گردان از گردان های لشکر ۷ حضرت ولیعصر(عج)  استان خوزستان را که عمدتا اهل بهبهان بودند را به شهادت رسانید.

,

حجت الاسلام سرایی، با اشاره به دور نگری های امام(ره) در زمان جنگ تحمیلی تاکید داشت: امام(ره) تهدیدات آن زمان را به فرصتی مغتنم برای مردم تبدیل نمود تا با حضور سیل مردم در جبهه ها معادلات دقیق جنگ را به نفع ایران تغییر دهد.

,

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: در زمان فعلی نائب خلف امام(ره) ادامه دهنده راه ایشان می باشد و در سخنرانی های اخیر نسبت به کسانی که اعتقاد به داشتن رابطه با امریکا را دارند اشاراتی نمود که این آمریکا همان شیطان بزرگ به تعبیر امام(ره) می باشد.

,

وی، در بیان دلاوری های رزمندگان و فرماندهان حاضر در جنگ به ذکر نمونه هایی از شهدا و فرماندهان شهید شهرستان خوی پرداخت و افزود: این شهدای خویی در جنگ چه صحنه ها و رخداد هایی که رقم نزده و توانستند در دمای بالای ۵۵ درجه چنان ایثارگری نمایند که تحسین همه رزمندگان و فرماندهان را به دنبال داشته است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان سخنرانی با اشاره به کاستی هایی که نتوانستیم به واسطه آن معنا و مفهوم جنگ و شهدا را به نسل های سوم و بعدی انتقال دهیم یادآور شد: منطق ملت ایران، منطق محکمی می باشد که به واسطه ی آن منطق سال هاست با اتکا به خداوند متعال و نصرت الهی در مقابل نظام سلطه جهان و غرب ایستادگی نمائیم و ملت ایران همواره نشان داده است که هیچ گاه اجازه نخواهند داد کشتی انقلاب به گل نشیند و دشمنان ایران اسلامی همیشه این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

,

رونمایی از کتاب خاطرا شهید داوود شهاب، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان عملیات غرور آفرین بیت المقدس ، عزاداری و مداحی در وصف شهدا از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه