اخبار داغ

روستای مرزی پنگ چشم انتظار تدبیر مسئولین

روستای مرزی پنگ چشم انتظار تدبیر مسئولین
روستای محروم پنگ بخش جازموریان که در نقطه مرز دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان قرار دارد با یک گشت و گذار ساده در آن،متوجه خواهیم شد که موجب بی توجهی بسیار قرار گرفته،که گذر از این مشکلات نیازمند همت والای مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، روستای پنگ با360خانوار و جمعیتی بالغ بر 1725در نقطه مرزی استان سیستان وبلوچستان و بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب استان کرمان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

گر چه در طول سالیان پیروزی انقلاب خدماتی در روستای مرزی پنگ  صورت گرفته است اما با یک گشت و گذار ساده در آن،متوجه خواهیم شد که هنوز جای کار بسیار و کلی مشکلات در این روستا وجود دارد که موجب بی توجهی قرار گرفته است که گذر از این مشکلات نیازمند همت والای مسئولان است.

,

رحیم مرادی دهیار روستای پنگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساکنان روستای پنگ هر ساله با شروع فصل تابستان با مشکل افت شدید برق دست و پنجه نرم می کنند و تعدادی دیگر از ساکنان روستا با پیگیریهای و مکاتبات زیاد هنوز از نعمت برق بی بهره اند و این بی برقی در عصر حاضر خوشایند مسئولان و مردم منطقه نیست.

,

وی با بیان اینکه نبود مدرسه موجب ترک تحصیل دانش آموزان می شود،اظهار داشت: به علت نبود مدرسه پسرانه دوره دوم متوسطه در این روستا هرساله شاهد ترک تحصیل تعدادی از فرزندان این روستای محروم هستیم،از طرفی عزیمت دانش آموزان به روستاهای مجاور و شهر زهکلوت گاهأباعث بروز مشکلاتی از قبیل تصادف گردیده است،از مسئولین آموزش و پرورش انتظار داریم در این خصوص چاره اندیشی نمایند.

,

مرادی اذعان داشت: همچنین عدم وجود اجرای بتن در  اطراف رودخانه پنگ هر سال پس از بارندگی موجب طغیان رودخانه و باعث خسارات زیادی به منازل روستائیان می شود و این رودخانه که از وسط روستا می گذرد باعث شده  روستا  به دوقسمت پنگ 1و2تقسیم شود و این مشکل تنها با اختصاص بودجه ملی حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه