اخبار داغ

​کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند؛

اجرای فعالیتهای فرهنگی با مناسبت گرامی داشت ایام مبارک ماه رمضان

اجرای فعالیتهای فرهنگی با مناسبت گرامی داشت ایام مبارک ماه رمضان
اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با اجرای فعالیتهای فرهنگی با ایام مبارک ماه رمضان آشنا می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛  فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از اجرای فعالیتهای ویژه مذهبی در ماه مبارک رمضان با عنوان « ماه نور» جهت اعضای کودک و نوجوان مرکز خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تبیین فرهنگ دینی در اعضا افزود: آشنایی با قرآن، روان خوانی قرآن، آموزش مفاهیم قرآن  ، ترجمه لفظ به لفظ آیات قرآن (آموزش ترجمه ی تحت الفظی)، آشنایی با احادیث ماه رمضان همراه با تصویر سازی از جمله کارگاههای مختلف در راستای اجرای طرح  "ماه نور " در مراکز استان محسوب می شود.

فرزاد رحیمی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی هنری توسط اعضای کانون در این خصوص گفت: تصویر سازی احادیث ماه مبارک رمضان، ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات نقاشی  و سفالگری، کاردستی، کارت پستال سازی، جزء خوانی اعضا و خانواده ها و...  از دیگر کارگاههایی است که با هدف پرورش خلاقیت و پرورش تفکرات دینی در اعضا صورت می گیرد و در این کارگاهها کودکان و نوجوانان می توانند تصویرهای ذهنی خود از این ماه مبارک را به صورت عینی و ملموس تصویر سازی کنند و در نهایت در نمایشگاهی مورد بازدید اعضا و خانواده ها قرار دهند.

انتهای پیام/
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه