اخبار داغ

جزئیات خرید کتاب از ناشران در نمایشگاه کتاب

جزئیات خرید کتاب از ناشران در نمایشگاه کتاب
مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خرید ۱۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۲۴۳ هزار ریالی، جزئیات اقدامات کارگروه هیات انتخاب و خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خرید ۱۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۲۴۳ هزار ریالی، جزئیات اقدامات کارگروه هیات انتخاب و خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهرزاد دانش، مدیرکل چاپ و نشر از خرید یک هزار و ۵۹۹ عنوان کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: کارگروه انتخاب و خرید کتاب سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ کارشناس آثار ۱۲۱۰ ناشر را در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار داد و پس از بررسی و ارزیابی تعداد ۱۵۹۹ عنوان کتاب برای خرید انتخاب شد.
وی ادامه داد: با تصمیم این کارگروه تعداد ۷۰ هزار و ۳۱۸ کتاب از ناشران خریداری شد که ارزش آن‌ها ۱۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۲۴۳ هزار ریال است.
به گفته دانش از این میزان کتاب خریداری شده تعداد یک هزار و ۲۱۹ عنوان آثار تالیفی و ۳۸۰ اثر نیز ترجمه است.
مدیرکل چاپ و نشر با اشاره به موضوعات این آثار گفت: این کتاب‌ها در موضوعات ادبیات، تاریخ و جغرافیا، دین، زبان، علوم اجتماعی، علوم خاص، علوم کاربردی، فلسفه، کلیات و هنر هستند.
لازم به توضیح است که معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف حمایت از ناشران خصوصی، در سه سال اخیر هنگام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به خرید کتاب از ناشران مذکور اقدام می‌کند.

,
,
,
,
,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه