اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

نتایج انتخابات عراق نشان داد که آمریکا در منطقه جایی ندارد

نتایج انتخابات عراق نشان داد که آمریکا در منطقه جایی ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم عراق با انتخاب لیست های مقاومت برای پارلمان خود به آمریکا و غربی ها نشان دادند که دیگر جایی در این کشورها ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: سیاستمداران آمریکائی به همراه متحدان غربی و عربی خود و بخصوص با هزینه های هنگفت و سرسام اوری که توسط دولت خائن سعودی در منطقه غرب آسیا برای شکست جبهه مقاومت هزینه می کردند پس از سالها مبارزه ناجوانمردانه در حوزه های نظامی، اطلاعاتی و سیاسی با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: سیاسیون ایلات متحده تمام این شکست ها را متوجه محور مقاومت و ام القری جهان اسلام یعنی ایران می دانند که با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 شمسی توانست تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه را در منطقه غرب آسیا و بلکه جهان اسلام تسری دهد.

,

 این استاد علوم سیاسی دانشگاه بیان کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در کنار سواحل مدیترانه با دست نشانده نظام سلطه و غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی در حال مبارزه است و می رود تا به فرموده امام راحل عصر مرگ و نابودی استکبار را در منطقه رقم بزند.

,

 محمدی گفت: در همین راستا تمام تلاش دولتمردان آمریکائی بر این مبنا قرار گرفته که آب زلال را از سرچشمه دچار بحران کند و سعی دارد با سیاست های براندازانه خود در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی محور اصلی مقاومت را دچار انحراف کند.

,

 پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات عراق و لبنان بیانگر تائید سیاست مقابله با نظام سلطه است

, پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات عراق و لبنان بیانگر تائید سیاست مقابله با نظام سلطه است,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی منطقه غرب آسیا را فرا گرفته، پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان و عراق را بیانگر تائید سیاست های مقابله با نظام سلطه عنوان کرد.

,

 وی یادآور شد: رای مردم لبنان و عراق به گروهها و ائتلاف مقاومت و ضد آمریکائی نشان داد که مردم این کشورها هم برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی که همان اندیشه و تفکر ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است عجین شده و افرادی را برای پارلمان خود انتخاب کردند که بتوانند در برابر نظام سلطه ایستادگی کنند.

,

 محمدی هزینه های هنگفت و سرسام آوری سعودی ها را برای تضعیف جبهه مقاومت در انتخابات بی اثر دانست و افزود: مردم لبنان و عراق آزمون خود را در برابر سیاست های خصمانه و استکباری و استعماری غربی ها خوب گذراندند و می روند تا با انتخاب یک دولت حامی مقاومت بساط غربی ها و مزدوران منطقه ای را از غرب آسیا برچنند.

,

  پیروزی جبهه مقاومت مکمل موفقیت های نظامی است

, پیروزی جبهه مقاومت مکمل موفقیت های نظامی است,

استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه پیروزی های جبهه مقاومت در انتخابات مکمل بزرگی درمیدان های نظامی است، افزود: پس از اینکه گروههای مردمی و مقاومت توانستند با کمک متحدان خود بر دشمن فائق آیند و توانستند داعشی که زائیده و پروریده آمریکا و دولت سعودی است از کشور خود بیرون برانند و  بی شک با درک این موضوع جبهه مقاومت را مستحق اداره امور کشور خود می دانند.

,

 وی اظهار کرد: مردم عراق و لبنان با انتخاب لیست های مقاومت و ضد آمریکائی برای پارلمان خود به آمریکا و غربی ها نشان دادند که دیگر جایی در این کشورها ندارند و هر چه سریعتر باید منطقه را ترک کنند و امور را باید به مردم آن کشور واگذار کنند.

,

 این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: رایزنی ها برای تشکیل پارلمان ملی عراق همچنان ادامه دارد و با توجه به پیروزی های نزدیک لیست مقاومت در این انتخابات و اینکه باید فراکسیون اکثریت مجلس دولت را انتخاب کند این کار مقداری زمانبر است اما در نهایت منجر به تشکیل دولتی انقلابی و ضد آمریکائی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه