اخبار داغ

مدیرکل بحران استان زنجان:

سیل بیشترین خسارت را به شهرستان ماهنشان وارد کرده است/ آماده باش مدیران عضو ستاد بحران در استان زنجان

سیل بیشترین خسارت را به شهرستان ماهنشان وارد کرده است/ آماده باش مدیران عضو ستاد بحران در استان زنجان
مدیرکل بحران استان زنجان گفت: سیل بیشترین خسارت را به شهرستان ماهنشان وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان زنجان اظهار کرد: این بارندگی‌ها سبب آبگرفتگی معابر در ماهنشان، دندی، روستاهای انگوران، خاینیک، قره درق شده و در مواردی موجب خسارت نیز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی از نقاط استان ابراز کرد: سیل به کانالهای انتقال آب، محصولات زراعی در ماهشنان و برخی از باغات حریم رودخانه‌ها آسیب زده است.

,

مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه 30 واحد مسکونی در شهر دندی و روستاهای شهرستان ماهنشان دچار آبگرفتگی شدند، خاطرنشان کرد: 5 واحد مسکونی نیز تخریب شدند.

,

وی بیان کرد: در شهرستان زنجان نیز در این چند روز در روستای کلکش شاهد قطع آب و مسدود شدن راه بودیم، در روستاهای بهرام بیک، گلیجه، داش تپه، حاج سیران، ابراهیم آباد و مهرآباد نیز مشکلاتی ایجاد شده بود.

,

کرامتی با بیان اینکه ماموران امدادی برای لایروبی معابر و منازل به مناطق آسیب دیده اعزام شدند، عنوان کرد: میزان کل خسارت هنوز برآورد کلی نشده و در حال بررسی است.

,

وی با اشاره به اینکه مدیران عضو ستاد بحران استان و شهرستانها در آمادگی کامل قرار دارند، گفت: ما امیدواریم این بارندگی‌ها ادامه داشته باشد و در این راستا از مردم می‌خواهیم تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

,

مدیرکل بحران استان زنجان اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم تا در حواشی رودخانه‌ها، مسیلها و مناطق صائقه‌خیز قرار نگیرند و از چرای دامها نیز در این نقاط پرهیز کنند.

,

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم تا در این روزها در تپه‌ها و بلندیها قرار نگیرند، افزود: متاسفانه در چند روز گذشته در یکی از روستاهای بخش انگوران یک خانم بر اثر صائقه فوت کرد.

,

کرامتی عنوان کرد: بیشترین خسارت از سیل را شهرستان ماهنشان متحمل شده یعنی تاسیسات زیربنایی این شهرستان بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و پلها و شانه‌های خاکی جاده‌ها نیز دچار خسارت شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه