اخبار داغ

مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اعلام کرد؛

برخورد قانونی و قاطع با متخلفان و اتباع غیرمجاز در قزوین

برخورد قانونی و قاطع با متخلفان و اتباع غیرمجاز در قزوین
عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: تمامی مسئولین و مردم باید در راستای مقابله با اتباع خارجی کمر همت بسته تا مشکلات مرتفع شود تا اتباع خارجی غیرمجاز مطابق قوانین دستگیر و از کشور طرد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه بررسی مشکلات اهالی ناحیه منفصل شهری مشعلدار پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین، عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، صفری شهردار قزوین، داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و مسئولین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در این دیدار که به دعوت اهالی ناحیه منفصل شهری مشعلدار و پیرو جلسه بررسی حضور اتباع خارجی در دفتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین برگزار شد اهالی مشعلدار و شورایاران به بیان مشکلات و معضلات مشعلدار پرداختند. 

در ادامه عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین اظهار کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین میزبانان جمعیت پناهنده پذیر دنیا در ارائه خدمات به اتباع خارجی خصوصا اتباع کشور افغانستان زبانزد خاص و عام در جوامع بین المللی بوده و مطابق آموزه های دین مبین اسلام پایبند به اصول میهمان نوازی از آنان است. 

وی افزود: پناهندگان و اتباع خارجی مجاز مطابق قوانین بین المللی اجازه حضور در مناطق مجاز به منظور سکونت، اشتغال، تحصیل را دارند و خدمات همسانی همانند هموطنان ایرانی به آنان ارائه می‌شود که این موضوع در سال‌های گذشته در کشور و استان مشهود بوده است. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی بزرگترین معضل اتباع خارجی در کشور را حضور اتباع خارجی غیرمجاز دانست و اذعان کرد: تمامی مسئولین و مردم باید در راستای مقابله با اتباع خارجی کمر همت بسته تا مشکلات مطروحه در این موضوع مرتفع شود تا اتباع خارجی غیر مجاز مطابق قوانین دستگیر و از کشور طرد شوند. 

عشایری افزود: ارائه کلیه خدمات در کشور به اتباع غیرمجاز ممنوع بوده و از همشهریان گرامی و اهالی محترم مشعلدار تقاضا دارم تا درخصوص اجاره منزل مسکونی، زمین‌های کشاورزی و خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول بدون مجوز استانداری خودداری کنند. 

وی عنوان کرد: همچنین مشاورین املاک موظف به دریافت استعلام به منظور انعقاد هرگونه قرار داد اجاره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین بوده و در صورت تحلف با آنها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد. 

این مسئول در پایان اذعان کرد: پیگیر مسائل مطروحه خواهیم بود تا با ساماندهی اتباع خارجی در نواحی مختلف استان موجبات رضایت همشهریان گرانقدر را فراهم آوریم. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه