اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 18 کیلو تریاک در زنجان از مسافر قطار

کشف بیش از 18 کیلو تریاک در زنجان از مسافر قطار
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان گفت: بیش از 18 کیلو تریاک در زنجان از مسافر قطار کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو باموج رسا; از شناسایی و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر قطار خبر داد و اظهار کرد: از این متهم مقدار 18 کیلو 800 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیر قابل توجهی تریاک را از در پوش مسافر قطار وارد استان کنند؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل دو تیم از پلیس مواد مخدر استان و به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند متهم را در حین پیاده شدن از قطار شناسایی و دستگیر کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از ساک دستی متهم 18 کیلو 800 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که جاساز شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

,

کردلو با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه