اخبار داغ

پایگاه اطلاع رسانی چرام تحلیل می کند:

انتصاب معاون شهردار چرام و حواشی آن / شهردار چرام:انتخابم از روی پاکدستی،تخصص و تعهد است

انتصاب معاون شهردار چرام و حواشی آن / شهردار چرام:انتخابم از روی پاکدستی،تخصص و تعهد است
پس از شنیدن انتصاب یک فرد به سمت معاون شهردار چرام با گرایش مخالف سیاسی شان، رسانه ها و افراد همفکر شهردار فعلی چرام به تکاپو افتادند و شروع به انتقاد کردند و خواهان این انتصاب از طیف سیاسی خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات شورای شهر چرام،اعضای شورا شهر تصمیم به انتخاب شهردار برای شهر چرام گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

اعضای شورا طی بیانه ای از مردم کمک خواستند و همچنین طی روند نمره دهی جزئی به چند گزینه برای شهردار چرام نمره دادند که مهندس نوری از ماراتون و نمره دهی اعضای شورا موفق بیرون آمد.

,

 

,

در ابتدای مدیریت شهری وی،فعالیتهای خوبی صورت گرفت که مردم نیز تاحدودی این فعالیتها را مشاهده کردند.

,

 

,

رسانه های همفکر شهردار(اصلاحطلب)در این بازه از زمان، بایکوت خبری بودند.

,

 

,

اما پس از شنیدن انتصاب یک اصولگرا به سمت معاون شهردار چرام،رسانه ها و افراد همفکر شهردار فعلی چرام به تکاپو افتادند و شروع به انتقاد کردند و خواهان این انتصاب از طیف سیاسی خود شدند.

,

 

,

فعالیت این رسانه ها و افراد در ابتدا، روندی کند داشت اما پس از حکم انتصاب معاون شهردار چرام از طیف مخالف شهردار،حاشیه سازی را شروع کردند.

,

 

,

در ادامه شورای شهر چرام که فارغ از نگاه سیاسی،شهردار را انتخاب کردند تا چرام راه پیشرفت را طی کند اما برخی رسانه ها برای شهردار چرام حاشیه سازی را بصورت رسمی کلید زدند و گزینه های مد نظر خود را پیشنهاد می دادند.

,

 

,

ولی دو گزینه مد نظر افراد و رسانه های همفکر شهردار بود که با توجه به شنیده ها،یکی از گزینه ها بعلت مشکل اداری کار خود از دور رقابت رد شد و دیگری نیز که مدنظر رسانه ها بود،بعلت مشکلاتی در این سمت ناتوان بود.

,

 

,

شهردار چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی،عنوان کرد:انتخاب بنده از روی تخصص،تعهد و پاکدستی بود.

,

 

,

نوری افزود:در حوزه مدیریت خود هیچوقت جناحی یا سیاسی برخورد نمیکنم چراکه حق و حقوق شهروندان است.

,

 

,

وی در ادامه،گفت:پیشنهادها برای منفعت و فشار رسانه ها از روی غرض شخصی هست.

,

 

,

بر اساس این گزارش،فعالیت های شهرداری چرام انعکاس خبری کمرنگی داشت اما در زمان این انتصاب،رسانه ها بیدار و شروع به حاشیه سازی کردند اما باید آگاه شویم که این رسانه ها چه اهدافی را دنبال می کنند و باید بیان کرد چرا در عزل و نصب ها به جای تاکید بر شایستگی،سیاست زده و تعصبی عمل می کنند.

,

 

,

اما امیدواریم برخی رسانه ها و افراد فعال سیاسی بدنبال آبادی چرام همیشه سرسبز باشند نه حاشیه سازی و انعکاس انتقادات بی مورد و اشتباه برای انتصاب یک نیرویی در سمت معاونت شهرداری. زیرا در این نهاد فردی که تخصص و خدمتگزارتر باشد،مطرح و منصوب میشود واگر در مسولیت ها تخصص وتعهد جایش را به سیاست بازی بدهد باعث عقب افتادگی جامع هدف می شود.

,

 

,

در پایان بعنوان یک رسانه پیشنهاد می دهیم که همه ی سایتهای خبری و پایگاه های اطلاع رسانی از رسالت خود که همان پیگیری مشکلات مردمی و انتقادات سازنده بدون غر‌ض شخصی هست،خارج نشوند تا مسئولان بتوانند شهری زیبا و با نشاط برای شهروندان مهیا کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه