اخبار داغ

حداد عادل:

اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی‌شود/ با اشرافی‌گری نمی‌توان به جنگ اقتصادی رفت

اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی‌شود/ با اشرافی‌گری نمی‌توان به جنگ اقتصادی رفت
حداد عادل گفت: دشمن با یک قیچی دوتیغه به دنبال قطع کردن ریشه انقلاب است این قیچی دوتیغه یک لبه اش تحریم اقتصادی و لبه دیگرش بی بند و باری فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز(شنبه) در اولین دوره ملی سبک زندگی جهادی که در سطح کشور با عنوان طرح "عقیله"به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فناوری ارتباطات استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سبک زندگی جهادی، اوج سبک زندگی اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین,


وی افزود: یادآوری زحمات رزمندگان، شهدا، جانبازان، دوران دفاع مقدس این فایده را دارد که ما را با ناب ترین نمونه‌های سبک زندگی اسلامی در سخت ترین فضاها آشنا می‌کند. 

عضو سابق نماینده مجلس ابراز کرد: زنان و مردان مجاهد که سبک زندگی جهادی داشتند پیشران حرکت ما در مسیر سبک زندگی اسلامی خواهند بود و انتخاب این عنوان برای گسترش سبک زندگی اسلامی بسیار انتخاب مناسبی است. 

وی عنوان کرد: سبک زندگی موضوعی است که که همین امروز باید در دستور کار ملت ما قرار بگیرد، زیرا دشمن جنگی را در ادامه جنگ نظامی آغاز کرده که لازمه پیروزی ما در این جنگ، رجوع به سبک زندگی اسلامی است. 

حداد عادل بیان کرد: امروز 4 دهه از عمر انقلاب گذشته است، در سال‌های ابتدای انقلاب با آتش افروزی در مناطق مختلف به دنبال نابودی انقلاب بودند، پس از آن جنگ جهانی را با حضور صدام علیه ما به راه انداختند و 8 سال با همه امکانات نظامی خود توطئه کردند. 

وی ابراز کرد: بیش از 200 هزار شهید و یک میلیون مجروح حاصل 8 سال جنگ تحمیلی بود؛ البته غیر از خسارات مادی و فرهنگی، پس از ناکامی در جنگ نظامی در 2 جبهه اقتصادی و فرهنگی به دنبال تخریب ما برآمدند. 

تحریم اقتصادی و بی‌بندوباری فرهنگی 2 هدف نابودی انقلاب است 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از لحاظ اقتصادی سیاست دشمن این است که تا می‌تواند برای مردم سختی و مضیقه ایجاد کنند و راه معیشت سالم را ببندد؛ با اعمال تحریم‌ها به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش هستند و هسته ای و موشک حقوق بشر بهانه دشمنان است. 

وی ادامه داد: دشمن از لحاظ فرهنگی و اخلاقی برعکس مسئله اقتصادی عمل می‌کنند و به دنبال سهل انگاری فرهنگی و باز کردن فضای بی اخلاقی در کشور هستند.

این کارشناس فرهنگی اذعان کرد: دشمن فهمیده است تا زمانی که جوان ایرانی باایمان باشد؛ امثال حججی‌ها تربیت می‌شوند دشمن امروز از سلاح هسته ای ایران که البته نداریم، هراسی ندارد مسئله دشمن این است که از امثال شهید حججی می‌ترسد. 

وی گفت: امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات را دشمن به خدمت گرفته است و با ماهواره‌ها و شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های پیام رسان خارجی و اینترنت همه در خدمت تهاجم فرهنگی قرار دارند، دشمن با یک قیچی دوتیغه به دنبال قطع کردن ریشه انقلاب است این قیچی دوتیغه یک لبه اش تحریم اقتصادی و لبه دیگرش بی بند و باری فرهنگی است. 

حداد عادل گفت: سبک زندگی اسلامی برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با توطئه‌های دشمن است؛ این دو مسئله دو روی یک سکه است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی‌شود؛ زیرا ما نمی‌توانیم به سبک مورد علاقه دشمنان زندگی کنیم؛ اما بخواهیم از نظر اقتصادی در برابر غربی‌ها مقاومت کنیم این یک تناقض آشکار است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح بیان کرد: ما نمی‌توانیم مقاومت اقتصادی کنیم مادامی که در الگوی مصرف خود تغییر نداده باشیم، آیا می‌توان با سبک زندگی اشرافیگری در برابر دشمنی که با اقتصاد به جنگ ما آمده است، ایستادگی کرد؟ 

وی ادامه داد: زمانی که ما قطعات هواپیمایی یا خودرویی نداشته باشیم، امریکایی‌ها با تحریم راه تبادل ما با دنیا را می‌بندد؛ اما زمانی که بحث فیلتر تلگرام به میان می‌آید امریکا دلسوز ایران شده و موضوع فیلتر تلگرام چند روز خبر اول گوگل می‌شود.

حداد عادل عنوان کرد: در هفته اول دی ماه در آشوب‌های خیابانی تلگرام یک هفته بسته شد کنگره امریکا در دفاع از حقوق ملت ایران بیانیه دادند؛ زیرا از این طریق می‌توانند سبک زندگی اسلامی را نابود کنند. 

وی ابراز کرد: امروز تربیت مربی سبک زندگی اسلامی یک اقدام جهادی است، ما باید دائما به خود یادآوری کنیم جنگ تمام نشده و شکل جنگ تغییر کرده و از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و به دنبال پوچ کردن این ملت از درون است. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تحریم اقتصادی و بی‌بندوباری فرهنگی 2 هدف نابودی انقلاب است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



زنان ما باید به عنوان مربی سبک زندگی اسلامی دوره ببنند 
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه در این فضا زنان در کنار مردان نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: اقتصاد خرد به دست زنان در خانواده است؛ اگر زنان کشور شرایط موجود را به طور کامل بشناسند مصرف را مدیریت می‌کنند. 

وی افزود: بانوانی که با سبک زندگی غیراسلامی الگوی معرفی شده از غرب را پیروی می‌کنند، دانسته و ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. 

حداد عادل بیان کرد: ما از سبک زندگی اسلامی دور افتاده ایم، باید یک حساسیتی در جامعه ایجاد شود یک دوقطبی سبک زندگی اسلامی و غیراسلامی در وجدان عمومی جامعه ما شکل بگیرد. 

وی گفت: بازگشت به سبک زندگی اسلامی بازگشت به سختی نیست، خانم‌های عزیز به میدان بیائید کلید بخش مهمی از اقتضاد مقاومتی و سبک زنذگی اسلامی در دستان شماست و به اراده شما نیازمند است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح ابراز کرد: در دوران انقلاب هم شاهد بودیم که با حمایت زنان انقلابی از حضور همسران و پسران خود در جبهه‌های جنگ دفاع می‌کردند، زنان نقش خود را در دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند و امروز در ادامه همان راه در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی نقش خود را ادامه دهند. 

وی ادامه داد: امروز زنان ما باید به عنوان مربی سبک زندگی اسلامی دوره ببنند، راهی که طی ۴۰سال با الگوگیری از شهدا با عزت ادامه داده ایم با سرافرازی بیشتری ادامه دهیم. 

این کارشناس فرهنگی گفت: مردم در سبک زندگی شبیه مسئولان خود هستند، اما شبیه پدران و مادران خود نیستند، اگر امثال بنده خطا کردیم مجوزی برای خطای دیگران نیست. 

وی در پایان گفت: گناه مسئولان سنگین تر است زیرا الگوی جامعه خود هستند ،خدا در قیامت از همه ما بازخواست خواهد کرد، کشوری با ایمان نجات پیدا کرد شما که مردمی مربی و زیر پا له شده بودید به عزت رشیدید اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم. 

,
,
, زنان ما باید به عنوان مربی سبک زندگی اسلامی دوره ببنند ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه