اخبار داغ

هشدار آموزش و پرورش به مدارس

گرو نگه‌داشتن کارنامه برای دریافت وجه در مدارس استان خلاف قانون است/ با مدیران متخلف برخورد قانونی می‌شود

گرو نگه‌داشتن کارنامه برای دریافت وجه در مدارس استان خلاف قانون است/ با مدیران متخلف برخورد قانونی می‌شود
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان با اشاره به ممنوع بودن دریافت وجه نقد و چک حامل در مدارس استان زنجان گفت: گرو نگه‌داشتن کارنامه برای دریافت وجه در مدارس استان خلاف قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی محمدی امروز در جمع خبرنگاران فرآیند ثبت نام را جزئی از فرآینده تعلم و تربیت دانست و اظهار کرد: ستاد نظارت بر ثبت نام‌ها در همه مناطق تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اوّل ابتدایی بیان کرد: ثبت نام در شهر‌های بزرگ چالش‌ها و مشکلاتی دارد و در استان زنجان نیز با یکی از این چالش‌ها مواجه شدیم و آن هم کمبود مدارس در شهرک‌های اقماری است.

,

رئیس اداره ارزیابی وپاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان به کمبود مدارس در ناحیه یک و دو در شهرک‌ها پونک و گلشهر و شهرآرا اشاره کرد و افزود: با ایجاد شهرک‌های مهر نیاز به احداث مدارس در این شهرکها داریم.

,

وی با اشاره به اینکه ثبت نامها از امروز در همه مدارس سطح استان آغاز شده است افزود: ناظران در مدارسی که بیشترین مراجعین را دارند مستقر هستند.

,

محمدی ابراز کرد: در دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی 96-97 در حدود 11 هزار و 447 نفر دانش آموز در 589 مرکز با 705 کلاس در حال تحصیل هستند که 293 دانش آموز افزایش داشتیم.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین در پایه اول ابتدایی نیز در سال تحصیلی 96-97، 18 هزار و 57 که 16 هزار و 404 نفر در مراکز دولتی و یک هزار و 653 نفر نیز در مراکز غیر دولتی در حال تحصیل هستند که نسبت به سال تحصیلی گذشته 798 دانش آموز افزایش یافته است.

,

رئیس اداره ارزیابی وپاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان خاطر نشان کرد: در کل دوره ابتدایی جمع دانش آموزان 99 هزار و 699 نفر است که 91 هزار و 284 نفر در مدارس دولتی و 8 هزار و 415  نفر در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در مرحله ثبت نام دریافت وجه نقد و یا چک حامل در همه مدارس استان ممنون است افزود: تنها باید به شماره حسابی که از سوی اداره کل در مدارس ارائه می‌شود واریز صورت بگیرد.

,

محمدی بیان کرد: تنها دریافت وجه نقد پول بیمه 7500 تومان و 25 هزار تومان به منظور سنجش استعداد تحصیلی دانش آموزان پایه در مراکز ثابت و سیار دریافت می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه هشت ناظر استان و 16 ناظر منطقه‌ای بر ثبت‌نام‌ها نظارت می‌کنند افزود: ثبت نام دانش آموزان در مداس شاهد نیز از ابتدای خرداد در سطح استان زنجان آغاز شده است.

,

رئیس اداره ارزیابی وپاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان با دریافت وجه کتاب پایه اول ابتدایی را 14 هزار و 400 تومان عنوان کرد و گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان برای مدارس شاهد از طریق سامانه "سجا" بوده و هم اکنون این سامانه برای ثبت نام دانش آموزان فعال است.

,

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای ثبت نام دانش آموزان اندیشیده شده است افزود: هیچ دانش آموزی در استان به دلیل محدویت از ثبت نام نخواهد ماند و همه تمهیدات اندیشیده و تدابیر لازم اتخاد شده است.

,

محمدی با ثبت نام دانش آموزان شهرک‌های اقماری گفت: برای ثبت نام دانش آموزان ساکن این شهرتدابیر لازم دیده شده و مدارس ثبت نام آنها مشخص شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به گرو نگه‌داشتن کارنامه برای دریافت وجه در مدارس ممنوع است بیان کرد: اگر مواردی مشاهده شود برخورد قانونی پیش‌بینی شده انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه