اخبار داغ

توضیحات رئیس اداره استاندارد درباره آسانسور بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

توضیحات رئیس اداره استاندارد درباره آسانسور بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اواخر اسفند سال گذشته اعلام کرده بود همه کارهای آسانسور انجام شده است و تنها اداره استاندارد باید آن را تایید کند که پاسخ رئیس اداره استاندارد در نوع خود جالب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهروندان یاسوجی برای چندمین بار در تماس با این پایگاه خبری از وضعیت آسانسور این بیمارستان گلایه مند بودند و اینکه چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج تصمیم جدی نمی گیرند و برای راه اندازی آن تلاش نمی کنند بیماران بدون نبود آسانسور نمی توانند  بالا یا پایین بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج یکی از خواسته های مهم مردم شهر یاسوج است که بیش از یک سال است خراب است گویا برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به یک معظل بزرگ و بحران تبدیل شده است چرا که انتظار می رفت با وجود اورنگ ایلامی و غلامعباس سبز  این مشکل بر طرف می شد.

,

غلامعباس سبز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: مشکل آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج خیلی وقت است که  بر طرف شده  و دیگر مشکلی ندارد اما برای راه اندازی باید اداره کل استاندارد ان را تایید کند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه کارهای آسانسور انجام شده است و تنها اینکه اداره استاندارد باید آن را تایید کند که ما بتوانیم آن را راه اندازی کنیم هیچ مشکل دیگری ندارد.

,

صحبت های مطرح شده در بالا مربوط به روز بیستم اسفندماه سال قبل بوده که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی توپ را به زمین اداره استاندارد انداخت(مشروح این گزارش را از اینجا بخوانید)

, اینجا ,

حال پس از گذشت بیش از دو ماه از آن تاریخ ، آسانسور بیمارستان همچنان غیرفعال است به همین دلیل به سراغ رئیس اداره استاندارد استان رفتیم تا این موضوع را از وی پیگیری کنیم.

,

مهدی متقیان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در اسفند ماه که از این آسانسور بازدید شده است، چند اشکال اساسی آن به مسئولان بیمارستان اعلام شده است که برای حل ان ها اقدام شود .

, صبح زاگرس,

وی افزود: حدود دو هفته قبل نیز طی بازدیدی که از این بیمارستان صورت گرفته است باز هم چند اشکال اساسی در آن دیده شده است و امروز نیز تماس گرفته اند که مشکلات را برطرف کرده ایم و منتظر نظر شما هستیم.

,

متقیان در پایان گفت: اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان گفته اند که در اسفند ماه مشکلات را برطرف کرده ایم، اینطور نیست چرا که در ان مقطع آسانسور بیمارستان مشکلات اساسی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه