اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان؛

گرگان میزبان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا / برگزاری هفت تورنومنت بزرگ ورزشی در گلستان

گرگان میزبان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا / برگزاری هفت تورنومنت بزرگ ورزشی در گلستان
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از موافقت کنفدراسیون بسکتبال آسیا با میزبانی گرگان برای رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛  بهمن طیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری مسابقات بسکتبال غرب آسیا در گلستان اظهار داشت: خوشبختانه کنفدراسیون بسکتبال آسیا با میزبانی گرگان برای این مسابقات موافقت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛  ,

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌هایی که در حال انجام است به سمتی پیش می‌رود که شاهد گلستانی متفاوت در عرصه ورزش باشیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به برگزاری هفت تورنومنت بزرگ ورزشی در گلستان اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین‌المللی نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مردم استان گلستان وارد عرصه شوند تا ثابت کنیم لیاقت استان گلستان در عرصه ورزش بیش از این است.

,

طیبی با تقدیر از نگاه مثبت استاندار گلستان درباره برگزاری برنامه‌های بزرگ ورزشی گفت: همه ما باید از این فرصت ارزشمند بهترین استفاده را ببریم و این نکته لازم به ذکر است، اجرای مسابقات بین‌المللی در گرگان نه تنها به توسعه ورزش بلکه به توسعه اقتصاد، گردشگری، صنعت هتلداری، رونق رستوران‌ها و اماکن تفریحی کمک خواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: استان گلستان با برگزاری چنین رویدادهای مهم ورزشی نشان می‌دهد در عرصه‌های مختلف دارای توانمندی بالا و ظرفیت ارزشمند بومی است.

,

طیبی گفت: با تشکیل ستاد اجرایی برگزاری مسابقات بین‌المللی در گلستان سعی خواهیم کرد اتفاقات شیرینی را برای ورزش استان و مردم استان رقم بزنیم و بتوانیم میزبانی‌های در شان مردم استان گلستان را شاهد باشیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی گلستان برای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس خبر داد و گفت: تا به امروز 6 کشور برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات 12 کشور حاضر شوند ، تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس از یکم تا چهارم تیرماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره احتمال برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در گلستان، تصریح کرد: موافقت شفاهی از فدراسیون اخذ شده و به احتمال زیاد در مهرماه و یا آبان ماه این مسابقات برگزار می‌شود.

,

طیبی در پایان تاکید کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده 30 کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه