اخبار داغ

داستان غم انگیز خانواده ای که خانه شان بر سرشان خراب شد؛

خانواده ای که از تامین هزینه های درمان و بازسازی منزلشان درمانده اند/دستانی که چشم انتظار یاری در ماه مبارک رمضان هستند+تصاویر

خانواده ای که از تامین هزینه های درمان و بازسازی منزلشان درمانده اند/دستانی که چشم انتظار یاری در ماه مبارک رمضان هستند+تصاویر
پس از گذشت 15 روز از انفجار منزل مسکونی، آن چیزی که تلخی ماجرا را بیشتر می کند شرایط نامناسب اقتصادی این خانواده است که توان پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و شرایط سختی را سپری می کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل بیست و یکم اردیبهشت ماه یک اتفاق تلخ در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بویراحمد اعضای یک خانواده را روانه بیمارستان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل, بیست و یکم اردیبهشت ماه یک اتفاق تلخ در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بویراحمد اعضای یک خانواده را روانه بیمارستان کرد.,

ماجرا از این قرار است که طی تماس مردمی مبنی بر انفجار پیک نیک  در یک منزل مسکونی واقع در روستای “چال بنیو” ( از توابع دهستان دشت روم ) بلافاصله دو تیم تخصصی از آتش نشانی یاسوج به محل سانحه اعزام می شوند.

, ماجرا از این قرار است که طی تماس مردمی مبنی بر انفجار پیک نیک  در یک منزل مسکونی واقع در روستای “چال بنیو” ( از توابع دهستان دشت روم ) بلافاصله دو تیم تخصصی از آتش نشانی یاسوج به محل سانحه اعزام می شوند., یاسوج,

 در این حادثه ۷ نفر از ساکنین خانه متشکل از ۲ مرد و دو زن به همراه ۳ کودک خردسال آسیب می بییند و دچار سوختگی می شوند.

,

همچنین علاوه بر آسیب دیدن اعضای این خانواده، منزل مسکونی آن ها نیز دچار صدمات بسیاری شده است.

,

حال پس از گذشت 15 روز از این اتفاق تلخ، آن چیزی که تلخی ماجرا را بیشتر می کند شرایط نامناسب اقتصادی این خانواده است که توان پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و شرایط سختی را سپری می کنند.

,

از طرفی طبق برآوردهای انجام شده منزل مسکونی ان ها نیز دچار آسیب جدی شده است و نیاز به بازسازی دارد اما شرایط بد اقتصادی امکان انجام این کار را نیز به صفر رسانده است.

,

چهارفصل این موضوع را از طریق مسئولان مرتبط پیگیری کرده و صحت و ثقم مطالب مطرح شده توسط این فرد بررسی شد و مطالب مندرج کاملا صحیح است.

, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل,

محل زندگی و داشته های وی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و او اکنون منتظر دریافت کمک برای تأمین هزینه های درمان خود و خانواده اش و همچنین بازسازی منزل مسکونی خود است.

,

به همین منظور افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را هرچند ناچیز هم اکنون به شماره کارت 5894631567767041 واریز نمایند. همچنین اگر قصد کمک غیرنقدی دارید می توانید از طریق شماره تلفن 07433235460 با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید.

, به همین منظور افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را هرچند ناچیز هم اکنون به شماره کارت , به همین منظور افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را هرچند ناچیز هم اکنون به شماره کارت , 5894631567767041, 5894631567767041, واریز نمایند. همچنین اگر قصد کمک غیرنقدی دارید می توانید از طریق شماره تلفن 07433235460 با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید. , واریز نمایند. همچنین اگر قصد کمک غیرنقدی دارید می توانید از طریق شماره تلفن 07433235460 با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی شوید. ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه