اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

شهرداری به تنهایی از پس رویداد همدان 2018 بر نمی‌آید

شهرداری به تنهایی از پس رویداد همدان 2018 بر نمی‌آید
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در مباحث گردشگری که دو رویداد مهم 2018 در همدان قرار است انجام می‌شود، یکی بحث پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در شهریورماه و دیگری مجمع جهانی گردشگری در آبانماه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم مولوی در گفتگوبا خبرنگار نافع گفت:این دو رویداد بزرگ جهانی موجب می‌شود که ما بتوانیم تمام ظرفیت‌های شهر همدان را معرفی کنیم و در راستای جذب گردشگر و گردش مالی بالای اقتصادی بهره مند شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نافع,

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در بحث آماده سازی محیط شهری شهرداری برای این دو رویداد مهم سال 2018 شهرداری همدان تمام تلاش خود را می کند اما متأسفانه شهرداری به تنهایی که از پس همه این کار نمی‌تواند بر‌آید و باید همه ادارات، نهادها و ارگان‌های درگیر در حوزه گردشگری هستند، به کمک بیایند.

,

وی خاطرنشان کرد: شهرداری وظیفه دارد که فضا و محیط شهری را آماده کند، نورپردازی کند، بحث جمع آوری زباله را انجام دهد، حمل و نقل و ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی را هماهنگ کند ، بحث ورودی های سه گانه شهر را سامان بدهد و پارک‌ها را مرتب کند.

,

مولوی افزود: خوشبختانه در هر سه ورودی شهر همدان، علی الخصوص از قزوین-همدان که از سمت جاده فروردگاه به طور آبرومندانه ای فضاسازی، نورپردازی و سیما و شهری خوبی داشته باشد.

,

وی افزود: البته این امر با ترزیق به موقع اعتبارات است که پاسخگوی اجرای پروژه‌های مهم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه