اخبار داغ

با حضور مقامات قضایی خلیل آباد صورت گرفت؛

بازسازی صحنه جرم نزاع خیابانی در خلیل آباد+ تصاویر

بازسازی صحنه جرم نزاع خیابانی در خلیل آباد+ تصاویر
یکی از متهمین شهر کندر به منظور بازسازی صحنه جرم (نزاع خیابانی) در حضور دادستان و مقامات قضایی و انتظامی این شهرستان در محل وقوع جرم حضور پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ظهر امروز یکی از متهمین نزاع خیابانی شهر کندر به منظور بازسازی صحنه جرم در حضور دادستان و مقامات قضایی و انتظامی این شهرستان در محل وقوع جرم حضور پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

حمید سلطانی در حاشیه بازسازی صحنه جرم و در جمع مردم اظهار داشت: اگر شهروندان گرامی شبی را با ترس و واهمه بخوابند مطمئناً ما هم خواب راحتی نخواهیم داشت.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار من از شهروندان عزیز این است که اگر حقی از آنها ضایع شد آن را با صدای بلند مطالبه کنند.

,

دادستان خلیل آباد با بیان اینکه مجرمین و متهمین در برابر قانون قدرتی ندارند، تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قدرتمندتر از آن هستند که امثال این افراد بخواهند در خیابان عربده‌کشی کند و به امنیت جامعه خدشه وارد کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی دادستانی در حوزه قضایی خلیل آباد و کندر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان و آرامش افراد است، اذعان کرد: هر شخصی به دنبال ایجاد رعب و وحشت و ایجاد مشکل برای مردم باشد با دادستانی شهرستان طرف خواهد بود و بنده شخصاً برای پرونده این فرد وقت می گذارم و آن را به سرانجام خواهم رساند.

,

سلطانی با اشاره به اینکه از تمام ابزارهای قانونی برای برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی استفاده خواهیم کرد، گفت: هر شهروندی که از ناحیه هر شخصی مورد ظلم و شرارت قرار گرفت مستقیماً به بنده منعکس کند و اگر از عواقب آن واهمه دارند به صورت مخفیانه به بنده منعکس کنند و مطمئن باشید که نامی از آن شخص در هیچ کجا درج نخواهد شد.

,

وی با بیان اینکه شهری که مردم آن به دیانت و تدین و ولایت مداری معروف هستند ننگ است که امثال این افراد بخواهند وضعیت آن شهر را به هم بریزند، عنوان کرد: در رسیدگی به پرونده های قضایی با هیچ شخصی تعارف نداریم و مردم باید بدانند که دادستانی امین آن‌ها در این موارد است.

,

دادستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه انتقام گیری یکی از مشکلاتی است که در این شهرستان وجود دارد، تشریح کرد: متأسفانه خیلی از جرائم که رخ می دهد متهم افراد شاهد را به انتقام گیری تهدید می کند که مشکلی را برای آن ایجاد می کند.

,

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ غلط مورد تحمل دادستانی نیست و باید جمع آوری شود، بیان کرد: پشت سر ترس، ظلم است و اگر ظلمی به خاطر ترس به شخصی وارد شود حق آن فرد است.

,

سلطانی با بیان اینکه اگر شهادت یا شکایتی در پرونده ای نباشد مطمئناً دست دستگاه قضایی در برخورد قانونی خالی است مردم باید با مجموعه قضایی هماهنگ باشند، تأکید کرد: مجموعه قضایی تنها برای اعاده حقوق مردم حضور دارد و باید دست در دست هم عدالت را اجرایی کنیم تا طعم خوش عدالت را همه بچشند.

,

وی با تأکید بر اینکه اگر با مجموعه قضایی همکاری داشته باشیم قطعاً هیچ شخصی نمی تواند برای مردم مشکل ایجاد کند، افزود: مجموعه قضایی برای اجرای عدالت به همکاری تک تک افراد جامعه نیازمند است.

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با جرائمی که امنیت و نظم عمومی را به هم می زند به شدت برخورد خواهد شد و انشاالله مرتکبین این قبیل جرائم مجازات خود را در انظار عمومی تحمل خواهند کرد.
انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه