اخبار داغ

انتصاب اولین فرماندار زن در تاریخ کهگیلویه وبویراحمد/نادیا صداقت اولین فرماندار زن در شهرستان دنا شد

انتصاب اولین فرماندار زن در تاریخ کهگیلویه وبویراحمد/نادیا صداقت اولین فرماندار زن در شهرستان دنا شد
با حکم استاندار کهگیلویه وبویراحمد«نادیا صداقت» به عنوان اولین فرماندار زن در کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دنا منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیردنا،انتصاب زنان در پست های کلیدی همیشه از مهمترین مطالبات زنان در جامعه ایرانی بوده که بعد از انتصاب خانم صداقت به عنوان اولین معاون فرماندار در زمان استاندار پیش انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

برخی بر این باور بودند که این انتصابات می تواند روحیه ما می توانیم را در بین زنان سرزمین ایران زمین بیشتر کند و قابلیت ها و توانایی های آنان را نشان دهد.

,

این موضوع تا حدی پیش رفت که حتی در برخی از منصب های مهم استانی از جمله سرپرست شهرداری یاسوج نیز یک زن زماندار مرکز استان شد و نوید بخش روزهای خوبی برای جامعه زنان بود.

,

بعد از سر کار امدن احمدی به عنوان استاندار جدید استان، زمزمه هایی مبنی بر بهاء دادن به جامعه زنان بیشتر شد تا جایی که خبر از فرماندار شدن چندین خانم در فرمانداریها استان به گوش می رسید.

,

بعد  از یک سال و اندی از انتصاب احمدی به عنوان عالی ترین مسئول اجرایی استان کهگیویه وبویراحمد، قرعه اولین فرماندار زن در استان به نام نادیا صداقت سرپرست جدید فرمانداری دنا خورد که قبل از این اولین انتصاب زن به عنوان معاون سیاسی فرماندار را در پرونده خود داشت.

,

شاید  این انتصاب برای این اولین بار در تاریخ استان صورت گرفته باشد که یک زن به عنوان فرماندار یک شهرستان انتخاب می شود.

,

صداقت که قبل از این زمام دار معاون سیاسی و معاون برنامه ریزی فرماندار دنا در زمان زمانداری تاج امیری و بهشتی رو در فرمانداری دنا را بر عهده داشت و مقبولیت خوبی را در بین عوام جامعه به خود جلب کرده بود، انتخابش به عنوان اولین فرماندار زن وظیفه خدمات رسانی اش در این پست را بسیار سخت کرده است.

,

قبل از صداقت بهشتی رو به مدت دوسال و اندی سکاندار این فرمانداری را بر عهده داشت که حتی در این زمان مسئولین استانی مدیریت وی را مدیریتی خوبی می دانستند ولی برخی اختلاف نظرها بین وی و نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا به زعم برخی یکی از علل کنار رفتن وی از فرمانداری دنا بوده است.

,

لازم به ذکر است امروز پنج شنیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست فعلی این فرمانداری در شهرستان دنا برگزار شد که در متعاقباً بر روی این سایت انتشار داده خواهد شد.

,

همچنین صداقت دارای مدرک کارشناسی است که  پنج سال به عنوان معاون فرمانداران دنا مشغول به کار بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه