اخبار داغ

استاندار زنجان:

عملکرد مدیران استان در جذب اعتبارات ملی ارزیابی می‌شود

عملکرد مدیران استان در جذب اعتبارات ملی ارزیابی می‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی استان، دارای ردیف های اعتباری ملی برای پروژه های خود هستند، گفت: عملکرد مدیران استان در جذب اعتبارات ملی ارزیابی می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسداله درویش ‌امیری شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه هیچ وقت از دستگاه‌های اجرایی استان حساب کشی در جذب اعتبارات ملی صورت نگرفته است، اظهار کرد: زنجان تنها استانی است که این رویکرد را در پیش گرفته و مدیریت استان از مواضع خود در خصوص ارزیابی مدیران برای جذب اعتبارات ملی کوتاه نخواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه قابل قبول نیست که برخی دستگاه ها در جذب اعتبارات ملی عملکرد مناسبی ندارند، افزود: دستگاهی 8 ماه به دلیل برخی دخالت ها، مدیر نداشته که این بلاتکلیفی خود را در عملکرد دستگاه برای جذب اعتبارات ملی نشان داده و این امر، هزینه و خسارت برای استان ایجاد کرده است.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در مرداد و شهریور ماه سالجاری، حساب کشی از دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد، تاکید کرد: استان زنجان 1.3 درصد از جمعیت کشور را دارد و دستگاه های اجرایی نیز باید به اندازه سهم جمعیتی استان در تخصیص اعتبارات ملی موفق باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان حمایت‌های جدی از سرمایه گذاران بخش های مختلف دارد، اظهار کرد: به عنوان مثال سرمایه گذاری صورت گرفته در واحد آهن اسفنجی در غرب زنجان به ارزش یک هزار میلیارد تومان بوده و اهمیت زیادی برای استان دارد که مدیران استان باید در این راستا، مسیر سرمایه گذاری در استان را هموار کنند.

,

درویش امیری با بیان اینکه برای استقرار این صنعت باید الزامات زیست محیطی رعایت شود، افزود: اصرار به الزام و رعایت مطالعات ارزیابی زیست محیطی وجود دارد، اما نباید تصمیم گیری به صورتی باشد که مانع سرمایه گذاری در استان شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی به سرمایه گذاران تضمین دائمی برای آنها نیست، خاطر نشان کرد: دولت از هیچ اقدامی برای حمایت از سرمایه گذاران کوتاهی نمی‌کند، اما این رویکرد به معنی تضمین دائم برای متقاضی نبوده و باید نظارت و پایش مستمر در خصوص عملکرد سرمایه گذاری انجام شود که این رویکرد در استان در حال انجام است.

,

وی حمایت و نظارت را لازمه این امر توصیف کرد و گفت: متاسفانه در بخش نظارت کوتاهی هایی وجود دارد و باید پیگیری لازم برای بهبود و نظارت بر عملکرد متقاضیان سرمایه گذاری به صورت جدی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه