اخبار داغ

رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

تخصیص 355 میلیارد ریال اعتبارات به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان

تخصیص 355 میلیارد ریال اعتبارات به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان
رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان از ابلاغ 355 میلیارد ریال اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون به استان زنجان در سال جاری خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر یوسفی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از این محل امسال تاکنون تعداد 124 فقره پرونده به ارزش بالغ بر 42 میلیارد ریال برای اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده و به 38 فقره پرونده به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز 13 فقره پرونده به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در مرحله پرداخت تسهیلات به سر می برد.

,

رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان زنجان از پلاک گذاری 5 هزار و 400 تراکتور و کمباین در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین‌های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.  

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پلاک گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال 93 همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است، بیان کرد: سال گذشته 922 دستگاه تراکتور و کمباین توسط کارشناسان فنی پلیس راهور در استان مورد بازدید قرار گرفت اما از این تعداد فقط 150 دستگاه منجر به پلاک گذاری شد.

,

یوسفی‌پور تعداد تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده طی سال 95 در استان زنجان را 822 دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه از سال گذشته الزام صاحبان ماشین‌های نیرومحرکه به پرداخت جرایم بیمه ای برای پلاک‌گذاری، موجب کاهش رغبت کشاورزان شده و روند اجرای طرح در استان را با کندی مواجه کرد.

,

وی خواستار بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی در استان زنجان شد و گفت: در صورت بخشودگی جرایم بیمه ای، امسال 2 هزار و 700 دستگاه تراکتور و کمباین در استان پلاک گذاری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه