اخبار داغ

راوی کتاب نورالدین پسر ایران:

ایمان، ایثار و ولایتمداری رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود/ اگر موشک و قدرت دفاعی نداشته باشم، دشمنان گرگ صفت گستاخ می شوند

ایمان، ایثار و ولایتمداری رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود/ اگر موشک و قدرت دفاعی نداشته باشم، دشمنان گرگ صفت گستاخ می شوند
راوی کتاب نورالدین پسر ایران گفت: موشک ها مانند خون در رگ هستند که بدن بدون خون نمی تواند زنده بماند و بنابراین اگر ما هم موشک نداشته باشیم و نتوانیم از خود دفاع کنیم در آن صورت گرگ صفتان روزگار گستاخ می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سید نورالدین عافی امروز در محفل معنوی بسیجیان میاندوآبی در زادگاه شهید باکری در سخنانی با اشاره به اینکه ما امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: امنیت بی نظیر امروز ایران اسلامی، نتیجه رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و ایثار و شهادت مدافعان حرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

راوی کتاب “نورالدین پسر ایران” با بیان اینکه، آنچه در کتاب ها و فیلم ها در مورد جنگ نشان داده می شود، درست نیست، گفت: ما سخت ترین آموزش ها را علی رغم کمبود امکانات در دوران جنگ دیدیم و در سایه این آموزش ها بود که عملیات های کربلای ۵ و خیبر و بدر وبیت المقدس را انجام دادیم.

,

وی با اشاره به اینکه قبل از هر عملیاتی حدود دو ماه آموزش عملیات بود، افزود: در دنیا شاید هیچ عملیاتی مثل عملیات کربلای ۵ با آن حجم درگیری شاهد نبوده ایم.

,

عافی تصریح کرد: متاسفانه نتوانسته ایم آنطور که شاید و باید، شرایط جنگ را تشریح و رشادت های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس بازگو کنیم.

,

راوی کتاب “نورالدین پسر ایران” با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، ایمان و عقیده و ایثار بود که ما را پیروز کرد، افزود: بنده معتقد هستم که اگر می توانستیم سختی ها جنگ را نشان دهیم، دیگر کسی جرات نمی کرد که جور دیگری حرف بزند و کسی جرات مذاکره و بدگویی و… نداشت.

,

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، هر کس به هر نحوی که به مناطق عملیاتی می رفت، دیگر آنجا ماندنی می شد، افزود: در جبهه ها شعار نبود بلکه عمل بود، آنجا ریا در کار نبود، در کجای دنیا انسان هایی ماند شهید باکری ها پیدا می شوند؟ واقعا بهشت بود

,

عافی به جبهه کردستان نیز اشاره کرد و گفت:  بنده در منطقه کردستان نیز حضور داشته ام و واقعا وقتی این منطقه را می دیدم و سپس به مناطق جنوب می رفتم، جبهه جنوب دیگر برایم حالت شوخی داشت.

,

این جانباز ۷۰ درصد با بیان اینکه شهدا به رهبری و ولایت لبیک گفته و به این مقام رسیدند، اظهار کرد: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم و از طوفان ها عبور کنیم باید ولایتمدار باشیم.

,

راوی کتاب “نورالدین پسر ایران” به بحث موشکی نیز اشاره کرد و گفت: موشک ها مانند خون در رگ هستند که بدن بدون خون نمی تواند زنده بماند و بنابراین اگر ما هم موشک نداشته باشیم و نتوانیم از خود دفاع کنیم در آن صورت گرگ صفتان روزگار گستاخ می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه