اخبار داغ

زمان پایان امتحانات نهایی مدارس

زمان پایان امتحانات نهایی مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به حضور ۹۱ هزار دانش آموز در آزمون‌های نهایی در استان گفت: این امتحانات از اول خرداد ماه جاری آغاز شده و تا بیست و سوم این ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به حضور ۹۱ هزار دانش آموز در آزمون‌های نهایی در استان گفت: این امتحانات از اول خرداد ماه جاری آغاز شده و تا بیست و سوم این ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابراهیم محمدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۹۷ در دبیرستان چمران ارومیه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون‌های نهایی در ۱۳۱ حوزه و ۳۹ ماده درسی رشته‌های نظری ریاضی، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، معارف اسلامی به همراه برخی مواد درسی رشته هنر و رشته‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتباراتی برای تجهیز حوزه‌های امتحانی به دستگاه‌های تکثیر تخصیص می‌یابد، اضافه کرد: در مناطق محروم تا ۷۰ درصد اعتبارات تجهیز با اداره کل آموزش و پرورش است.

محمدی با اشاره به تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی گفت: این اقدام مطلوب پس از تجهیز کامل مراکز و حوزه‌های امتحانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا ۵۶۶ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۹۰۰ مدرسه آذربایجان غربی مشغول تحصیل هستند.

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه