اخبار داغ

استفاده شخصی مسئولین از بیت المال زیر ذره بین سراب خبر / هشدار: اگر تکرار بشود معرفی می شوید

استفاده شخصی مسئولین از بیت المال زیر ذره بین سراب خبر / هشدار: اگر تکرار بشود معرفی می شوید
متاسفانه خبرهای ضد و نقیضی از استفاده شخصی برخی مسئولین از خودروهای اداری و دولتی به دست می رسد که به هیچ وجه نمی توان در برابر آن بی تفاوت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، بیت المال مسلمین حق تمامی مردم است و هیچ مسئولی حق ندارد از آن استفاده شخصی داشته باشد که گویا برخی مسئولین در عینی ترین استفاده از بیت المال از خودروهای اداری و دولتی استفاده شخصی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

این در حالی است که هیچ مسئولی اجازه ندارد به صورت شخصی و برای میهمانی رفتن و خرید نان از نانوایی و یا به کلاس های تقویتی و ورزشی رساندن فرزندان خود از خودروهای دولتی استفاده کند.

,

شنیدن یک چنین خبرهایی نه تنها نگران کننده است بلکه زمینه بی اعتمادی مردم را نیز ایجاد می کند که مسئولین باید در برابر آن پاسخگو باشند.

,
در ساعات غیر اداری نیز اگر در خوش‌بینانه‌ترین حالت بپنداریم که سرنشینان این خودروها در حال انجام مأموریت هستند، اما نمی‏توان پذیرفت در روزهای تعطیل برخی مدیران و یا کارمندان ادارات با استفاده از تعطیلی دستگاه خود و نیز غفلت نهادهای ناظر شهرستان، با استفاده شخصی از اموال دولتی به کار شخصی خود بپردازد و کسی نیز آن‌ها را بازخواست نکند.
,
 
,
هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ ماموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو است.
,
 
,
سایت سراب خبر به آن دسته از مسئولینی که از خودروهای اداری و دولتی در جهت امورات شخصی خود استفاده می کنند و خریدهای منزل خود را با خودروی شخصی انجام می دهند و یا فرزندانشان را با خودروی دولتی به کلاس های ورزشی و تقویتی می رسانند؛ هشدار می دهد که در صورت تکرار چنین رفتاری همراه با تصاویر نام و عنوان مسئولیت این افراد را بیان می نماید تا مردم نیز از رفتار انان مطلع شوند 
,
 
,
این رفتار در حالی دیده می شود که استفاده از خودروی دولتی همانطور که پیش تر نیز بیان گردید عینی ترین حالت از استفاده از اموال بیت المال است و باید دید چنین افرادی در دیگر حالات ممکن چگونه از بیت المال استفاده می کنند!!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه