اخبار داغ

کیسه موسسات کنکوری همدان برای دانش آموزان بهاری

کیسه موسسات کنکوری همدان برای دانش آموزان بهاری
هر ساله با نزدیک شدن به ماه های خرداد و تیر تبلیغات گسترده یکی از نمایندگی های آزمون سراسری در بهار به اوج خود می رسد و این در حالی است که این تبلیغات به طور پوششی برای موسسه ای خاص که برگزاری کلاس های کنکوری را بر عهده دارد صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،در عین حال شاهد تبلیغات همین موسسه در خصوص کیفیت این آزمون هستیم و گویی بده بستان مخفیانه ای این بین صورت گرفته است. به طوری که اگر سری به این موسسه بزنیم شاهد این هستیم که بیش از 70 درصد دانش آموزان آن بهاری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

این تبلیغات حرفه ای و اثرگذار با قید واژه های پر طمطراق «اساتید پروازی» با آب و تاب فراوان در قالب مشاوره های تحصیلی صورت می گیرد و دانش آموزان و والدین را ترغیب به ثبت نام در مدارس و موسسات آموزشی همدان می کنند.

,

 

,

متاسفانه این معضل تنها به موسسات کنکوری ختم نشده ، بلکه در خصوص انواع مدارس ، از ابتدایی گرفته تا راهنمایی و دبیرستان صادق است و والدین به خاطر کلاس کاری و نام همدان هم که شده تمام تلاش خود را می کنند که فرزند خود را راهی مدارس مرکز استان کنند.

,

 

,

این در صورتی است که کیفیت آموزش در بهار تفاوتی با مدارس همدان نداشته و تنها زرق و برق و نام این مدارس است که باعث کشیده شدن دانش آموزان به مدارس همدان می شود و نزدیکی بهار به همدان در این مورد به بلای جان آموزش شهر بهار تبدیل شده است، به طوریکه در طی چند سال شاهد آن هستیم که دانش آموزان طراز اول شهر از بهار خارج شده و در مدارس همدان مشغول به تحصیلند.

,

 

,

حال این هجرت اثرات زیانباری همچون تلف شدن وقت و هزینه رفت و آمد و مشکلات فرهنگی اعم از انواع آسیب های اجتماعی و تفاوت فرهنگ ها و گرایش تدریجی دانش آموزان به مرکز استان و دلزدگی از شهر و زبان مادری را نیز در پی خواهد داشت که خود جای بسی بحث است.

,

 

,

اما در این بین گرایش مسئولین ادارات و حتی مسئولین آموزش و پرورش بهار و حتی برخی معلمان به تحصیل فرزندان خود در مدارس مرکز استان بیش از پیش باعث تبلیغات سوء علیه سیستم آموزشی شهر شده است و موجب بی اعتمادی مردم عادی به این سیستم شده است.

,

 

,

همانطور که در سطح کلان نگران فرار مغزها از کشور هستیم به همین نسبت نیز باید نگران هجرت دانش آموزان و آینده سازان نمونه از شهر خود باشیم ، چرا که این دانش آموزان آینده سازان شهر ما بوده و باید با تعصب و عرق خاص خود به شهر و فرهنگشان در جهت ارتقاء شهر خود بکوشند و خارج شدن تدریجی آنها از دیارمان باعث کمرنگ شدن این تعصب خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه