اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود

افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان گفت: با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ما از نظر ارتکاب جرایم خشن مثل سرقت های مسلحانه سرقت بانک و غیره در استان نداشتیم و هچنان جزء استانهایی هستیم که کمترین وقوع جرم را داریم و این با همکاری و همراهی مردم و همدلی شما مسئولان عزیز حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در سال 96 جرم قتل 14 فقره اتفاق افتاده بود که در جمع 34 فرماندهی انتظامی استان ها استان زنجان در رده 32 قرار داشتیه است و 100 درصد قاتلان هم دستگیر شده اند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد در کشف کالای قاچاق رشد داشتیم گفت: در سال 96 بیش از 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد .

,

وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سال 96 یک تن و 368 کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 29 درصدی روبرو بوده است.

,

سردار آزادی با اشاره به اینکه در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد در کشف کالای قاچاق رشد داشتیم گفت: در سال گذشته بیش از 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.

,

وی با اشاره به کشف 85 درصدی جرایم فضای مجازی در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد : در تصادفات فوتی در سال 96 تعداد 219 نفر فوت شده‌اند که نسبت به سال 95، 33 نفر کاهش داشته است.یعنی 13 درصد کاهش را شاهد بودیم.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه گفت: ما همواره شاهد حمایت و پشتیانی مسئولان از طرح های نیروی انتظامی در خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی ها و غیره بوده‌ایم و باید ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه در بحث مخلان نظم و امنیت‌، برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و غیره نیازمند همکاری و کمک هستیم گفت: در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر ، اقتصادی،حمل و نقل و .. نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه