اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر همدان :

تاکسی هایی که اقدام به نوسازی کنند در بهترین خطها به کار گرفته می شوند

تاکسی هایی که اقدام به نوسازی کنند در بهترین خطها به کار گرفته می شوند
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان از به کارگیری تاکسی های نوسازی شده در بهترین خطهای شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان در گفتگو با نافع از پیگیری بیمه رانندگان تاکسی خبر داد و اظهار داشت: در شهر همدان در زمینه بیمه رانندگان تاکسی کمترین مشکل را در کشور داریم و مشکل بیمه اکثر رانندگان حل شده و این مشکلی است که باید از تامین اجتماعی حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,


محسن حاجیان افزود: عمده مشکل ما هم اکنون در مورد بیمه رانندگان باری است و خود ما نیز پیگیر حل این مشکل بوده و یکی از مطالبه های مهم ماست.

,
,


حاجیان در خصوص تاکسی های فرسوده گفت: تا چند روز آینده سایت ایران خودرو برای نوسازی تاکسی های فرسوده باز می شود و رانندگان تاکسی باید تا آخر خرداد اقدام به نوسازی کنند و این زمان آخرین مهلت برای رانندگان می باشد.

,
,


وی همچنین با اشاره به همکاری شرکت پارس خودرو برای تحویل خودروی برلیانس با 28 میلیون تومان تسهیلات اشاره کرد و به رانندگان توصیه کرد که از این تسهیلات استفاده کنند و در ادامه گفت: ما قول داده ایم هر که خودروی خود را نوسازی کند در بهترین خطها به کار گرفته شود.

,
,


حاجیان همچنین در آخر از اجرای طرح پرداخت الکترونیک تا آخر سال در شهر خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در حال پیگیری است و مراحل آخر خود را طی می کند.

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه