اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران خبرداد؛

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی و بلیت اتوبوس درگچساران

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی و بلیت اتوبوس درگچساران
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: از ابتدای خرداد ماه جاری نرخ کرایه حمل و نقل مسافران برون شهری در این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،جعفر برکتی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: افزایش 20درصدی نرخ کرایه‌های جابه جایی مسافران  برون شهری از ابتدای  خردادماه  سال جاری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

برکتی افزود:هرگونه افزایش کرایه برخلاف نرخ کرایه ابلاغ شده به رانندگان، صورت بگیرد تخلف است ومتخلفان  به کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حمل و نقل جاده‌ای معرفی و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

, .,

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران اظهارکرد:هم اکنون تعداد ۱۶۰ دستگاه خودرو سورای، کار حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران  برون شهری در دو شهرستان گچساران و باشت را بر عهده دارندو نیز تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس در محورهای برون از استان و تعداد ۵ دستگاه مینی‌بوس در محورهای مختلف شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

,

برکتی درادامه گفت:در سال گذشته تعداد ۳۰ هزار و ۳۸۹ سفر از گچساران  در محورهای مختلف این استان صورت گرفته است و همچنین در سال گذشته تعداد  ۱۵۷ هزار و ۱۱۳ مسافر از شهرستان گچساران به نقاط مختلف درون استان  از سوی این ناوگان جابه جا شده‌اند.

,

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران  به جابه‌جایی و حمل و نقل مسافران در برون از استان اشاره کردو گفت:در سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۱۵۰ سفر  انجام گرفته که دراین راستا  تعداد ۱۸۲ هزار و ۱۳۳ نفرمسافر در سال گذشته توسط حمل و نقل جاده‌ای  به برون از استان  صورت گرفته است.

,

برکتی تصریح کرد:در شهرستان باشت تعداد ۲۱۱ سفر برون شهری در سال گذشته نیز صورت گرفته است که تعداد ۷۲۲ مسافر در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه جا شده‌اند.

, .,

وی درادامه افزود:در سال گذشته نیز تعداد ۱۴ هزار و ۳۴۸ سفر به وسیله خودروهای سواری و تعداد ۵۷ هزار و ۳۴۴ مسافر از شهرستان باشت به دیگر نقاط مختلف این استان توسط این خودروها جابه‌جا شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه