اخبار داغ

اداره کمیته امداد چناران افتتاح شد

اداره کمیته امداد چناران افتتاح شد
اداره کمیته امداد شهر جدید گلبهار با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اداره کمیته امداد شهر جدید گلبهار با حضور دکتر محمد دهقان، نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

حمیدرضا برات زاده، مدیر کمیته امداد شهرستان چناران در این مراسم اظهار داشت: باوجوداینکه در برخی از نقاط استان، دفاتر کمیته امداد ۶۰ کیلومتر از مرکز فاصله دارند اما در گلبهار، علیرغم وجود مشکلات فراوان و با پیگیری‌های مستمر توانسته‌ایم در فاصله ۱۰ کیلومتری کمیته امداد چناران، اداره کمیته امداد شهر جدید گلبهار را افتتاح کنیم.

,

 

,

 وی بابیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در اولویت کار کمیته امداد شهرستان چناران قرار دارد، گفت: در جامعه هدف کمیته امداد، به‌جز سالمندان و کودکان، بقیه می‌توانند در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی گام بردارند.

,

 

,

 وی بابیان اینکه نهاد کمیته امداد بیش از ۴۰ سال است که مشغول به کار است، گفت: دفاتر کمیته امداد در سطح کشور، اتاق فرماندهی و مرکز مبارزه با فقر هستند.

,

 

,

 مدیر کمیته امداد شهرستان چناران خاطرنشان کرد: کار کردن در کمیته امداد ذره‌ذره شهید شدن است. نوع فقر در گلبهار با سالهای گذشته فرق دارد و مقابله با آن راهکارهای جدیدی را می‌طلبد.

,

 

,

برات زاده عنوان کرد: هزار و ۱۲۶ پرونده چند خدمتی و معیشت بگیر در کمیته امداد گلبهار داریم و ۱۲۶ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد این شهر قرار دارد و ۲۱۳ طرح خودکفایی نیز به اجرا در آمده است.

,

 

,

وی بیان کرد: ضریب حمایتی کمیته امداد در حوزه چناران نسبت به سایر شهرستان‌ها بسیار پایین‌تر است. برای اینکه در بخش معیشت بگیر بتوانیم اقدامات مؤثرتری انجام دهیم، نیاز است این اعتبارات بیشتر شود.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان چناران در پایان اظهار امیدواری کرد که گلبهار و چناران به شهرهای پایلوت برای کمیته امداد استان خراسان رضوی تبدیل شوند.

,

 

,

حجت‌الاسلام محمد مروج، امام‌جمعه گلبهار نیز در این مراسم اظهار داشت: گلبهار بیشترین مسکن مهر را در سطح استان دارد و جمعیت قابل‌توجهی را در خود جای داده لذا نیازمند خدمت‌رسانی بیشتر است.

,

 

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه