اخبار داغ

انتقاد تند احمدعلیرضا بیگی از توقف اجرای حکم محکومان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز؛

قبل از ماه رمضان متهم پرونده را با مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس دیدم!/ متاسفم برای کسانی که شفاعت دزدان را می‌کنند

قبل از ماه رمضان متهم پرونده را با مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس دیدم!/ متاسفم برای کسانی که شفاعت دزدان را می‌کنند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان عضو سابق شورای شهر همراه با نایب رئیس مجلس در ناهارخوری نشسته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به عدم اجرای حکم محکومان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز، ابراز داشت: قبل از ماه رمضان بود که آقای حبیب‌ شیری آذر متهم این پرونده را همراه با آقای مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس شورای اسلامی دیدم و در آنجا آنان با تبسم به بنده گفتند در نهایت حقانیت خود را ثابت و دستور توقف اجرای حکم را گرفتیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: بنده به نوبه‌ی خود خیلی متاسف و ناراحت شدم که در این چنین افرادی به‌قدری امنیت خاطر وجود دارد که با سرافرازی در مجلس می‌نشینند و از حقانیت برایم صحبت می‌کنند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه چنین موضوعاتی در دستگاه قضایی برای اولین‌بار نیست که اتفاق می‌افتد و آخرین‌ بار آن نیز نخواهد بود، توضیح داد: در قوه قضائیه تاکنون یک پرونده فساد مشخصاً به نتیجه نرسیده است که تا دل ملت خنک شود و بگویند دستگاه قضا حامی و پشتیبان ماست.

,

وی اذعان کرد: دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر رأی به محکومیت متهمان داده است و متاسفم برای کسانی که رفته‌اند برای این اشخاص شفاعت نمایند و رأی دادگاهی را که می‌توانست اسباب دلگرمی مردم شود، به علل ناامیدی‌ مردم مبدل کرده‌اند.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه قطعاً پیگیر این پرونده خواهد شد، یادآور شد: دستور توقف اجرای حکم صادر شده و این افراد تبرئه نشده‌اند، حتی اگر قرار بر رسیدگی مجدد باشد افرادی که جهت بهره‌مندی از تخفیف مجازات رشوه آمده‌ و وجه دریافتی را تحویل دادگاه داده‌اند، غیرقابل چشم‌پوشی است.

,

وی ادامه داد: تحویل وجه دریافتی به دادگاه نوعی اقرار به جرم جهت بهره‌مندی از رئوفت قاضی در کاهش مجازات به شما می‌رود.

,

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه به‌خاطر این پرونده بنده وزیر کشور را به صحن علنی کشاندم و مجلس به‌ سبب بی‌توجهی وی به مسایل شوراها به وزیر کشور کارت زرد نشان داد، متذکر شد: ما منتقد بودیم که وزیر کشور به وظایف خود عمل نکرده است و مردم تبریز با یک‌سری دزد در شورای شهر به حال خود رها شده‌اند و آنان را تحمل کرده‌اند.

,

وی در پایان تصریح کرد: بعد از دو سال کش و قوس فراوان اژدهای هفت‌ سر فساد در هرجایی به نحوی نفوذ خود را اعمال می‌کند و این دفعه نیز در توقف رأی خود را نشان می‌دهد؛ از قضات شریف و به ویژه دادگستری آذربایجان‌شرقی انتظار داریم از رأیی که صادر کرده‌اند حمایت و آن را به اجرا درآورند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه