اخبار داغ

در دیدار امام جمعه با شهردار و شورای شهر مطرح شد:

حمایت امام جمعه رودان از شهردار و شورای شهر در سایه رضایت مردم

حمایت امام جمعه رودان از شهردار و شورای شهر در سایه رضایت مردم
امام جمعه رودان گفت: تا زمانیکه این روحیه تلاش و خدمت، اخلاق خوب و سازنده با مردم و رضایتمندی عمومی وجود دارد و تاکنون همینطور بوده، بنده بطور قاطع از شما حمایت می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت الاسلام دکتر مهدی رحمانی امام جمعه رودان در دیدار با شهردار و اعضاء شورای شهر رودان ضمن تشکر از زحمات و اقدامات انجام شده در شهرستان رودان، اظهار کرد: هر مسئولی باید دوتا ویژگی “تعامل سازنده با مردم و مسئولان و روحیه کاروخدمت” داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

رحمانی با بیان وجود رضایتمندی عمومی از تعامل شهردار محترم با مردم و مسئولان، افزود: از شورای محترم شهر می خواهیم با جلسات منظم، برنامه ریزی و مصوبات کاربردی، با اتحاد و انسجام و تعامل با شهردار و مسئولان استان، در جذب بودجه و رسیدگی به مشکلات شهر تلاش کنند.

,

امام جمعه رودان ادامه داد: اقشار مختلف مردم در دیدارهای مردمی با امام جمعه در دفتر و در مساجد و جاهای مختلف، مراتب تشکر خودشان را مکرر از شهردار و شورای محترم به اینجانب انتقال دادند و این مسیر را با وفاق، همدلی و خدمتگزاری به مردم متدین و بزرگوار رودان ادامه بدهید، مردم، دلسوزان و امام جمعه هم قدردان و حامی شهردار محترم وشورای شهر هستند.

,

وی با اشاره به انتقادات و اختلاف نظر در شورای شهر، اظهار کرد: انتقادات را در فضایی سالم و سازنده و در جلسات شورای شهر مطرح کنید که قطعا باعث رشد و پیشرفت می شود و با توجه به شناخت بنده از اعضاء شورای شهر، شما را به وفاق، همدلی، اتحاد جدی و پرهیز از هرگونه اختلاف، توصیه موکد می کنم.

,

حجت الاسلام دکتر رحمانی افزود: از اینکه شورای شهر و شهردار محترم براین موضوع واقفند که شورا جای بحث و انتقادات است و طبیعی هم هست که با سعه صدر مشکلات را مطرح کنند و نظرات خود را که برای حل معضلات شهر لازم می دانند، به صحن علنی شورا بیاورند؛ هدف هم خدمت به مردم و حل مشکلات است و قطعا انتقاد با تخریب و سرزنش تفاوت دارد.

,

امام جمعه رودان با بیان اینکه تشکر و حمایت من از شهردار و شورای شهر مشروط به تعامل با مردم، مسئولان و خدمت است خاطرنشان کرد: تا زمانیکه این روحیه تلاش و خدمت وجود دارد و با اخلاق خوب و سازنده با مردم رفتار شود رضایتمندی عمومی وجود دارد و تاکنون همینطور بوده، بنده بطور قاطع از شما حمایت می کنم و ان شاالله با برنامه ریزی بهتر بتوانید این روند خدمتگزاری به مردم را ادامه دهید.

,

در ابتداء این دیدار مهندس احسان جعفری شهردار رودان با بیان اقدامات انجام شده و در دست اقدام، گفت: نصب المان در سطح شهر و ایجاد ۱۰ مجموعه محله بازی در محلات از کارهای اولیه ای بود که انجام شد و همچنین ۲۰ مجموعه محله بازی سفارش دادیم که حداقل در هر محله ۲مجموعه ایجاد می شود.

,

جعفری افزود: آسفالت معابر در تمام مناطق و تبدیل جاده محله سنگی به بلوار تا پایان سال جاری انجام می شود و برای نیاز گل در شهرستان اقدام به ایجاد گلخانه کردیم که از این طریق صرفه جویی قابل توجهی در بخش هزینه خریدگل شاهد خواهیم بود.

,

شهردار رودان ادامه داد: ایجاد کوهستان پارک، شهربازی، پیست اسب سواری، موتورسواری و رالی در دستور کار داریم که انجام دهیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه این اقدامات پیشنهادی برای انجام نیاز به مصوبه شورای شهر دارد، متاسفانه حدود یک ماه و نیم است که دو نفر از اعضاء شورا بنابه دلایلی از شرکت در جلسات شورا خودداری می کنند و ما نیز طبق قانون بدون مصوبه شورا نمی توانیم کار کنیم.

,

در ادامه این جلسه هرکدام از اعضاء شورای شهر نظرات،پیشنهادات و اقدامات انجام شده و در دست اقدام را بیان کردند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه