اخبار داغ

فرهنگ هنر حلقه مفقوده شهرستان لنده؛

تیرخلاص شهرداری به جسم نحیف فرهنگ هنر در لنده/گلایه هنرمندان از واگذاری تنها سن آمفی تئاتر پارک شهیده فهمیده

تیرخلاص شهرداری به جسم نحیف فرهنگ هنر در لنده/گلایه هنرمندان از واگذاری تنها سن آمفی تئاتر پارک شهیده فهمیده
هنزمندان شهرستان لنده با گلایه از شهرداری در خصوص واگذاری تنها سن آمفی تئاتر پارک شهرداری به شهربازی از مسئولان و اعضای شورای شهر گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، فرهنگ مهمترین مولفه در توسعه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هرجامعه محسوب می شود که توجه به آن از مهمترین ضروریات جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

شهرستان لنده از جمله شهرستان های دارای غنای فاخر فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر است که آوازه آن این شهرستان را به یکی از شهرستان های فاخر فرهنگی در سطح استان تبدیل کرده است.

,

تعزیه بزرگ، گروه های مختلف فرهنگی و هنری، انجمن های مختلف فرهنگی و هنری، کانون های مختلف مساجد و  فعالیت صدها جوان خوش ذوق در عرصه های مختلف باعث شده است تا این شهرستان همواره در جشنواره ها  مسابقات فرهنگی هنری در حوزه های مختلف استانی و ملی همچون نگینی بدرخشد.

,

اما همراهی مسئولان با هنرمندان مهمترین بخش در توسعه فرهنگی و کسب موفقیت های پیش روی است که متاسفانه در پاره ای از مواقع مسئولان همراهی که نمی کنند بلکه سنگ اندازی هم می کنند.

,

چندسالی است گروه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی در قالب تعزیه، سرود، تئاتر و موسیقی و انجمن های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت های روزانه خود را بدون حمایت مسئولان انجام می دهند که انتظار می رفت حمایت های مادی و معنوی بیشتری از گروه های مختلف فرهنگی و هنری صورت گیرد.

,

شهرداری لنده در اقدامی قابل تامل تنها سن آمفی تئاتر پارک شهید فهمیده را که اساس آن برای اجرای برنامه های فرهنگی بود به بخش خصوص واگذار کرد که همین مسئله باعث گلایه مندی همه هنرمندان شهرستان لنده از شهرداری و تک تک اعضای شورای شهر شده است.

,

هرچند بخش خصوصی در این موضوع هیچ گناهی ندارند و فقط به جهت کسب روزی حلال اقدام به جانمایی سرویس اسباب بازی نموده است ولی شهرداری با این حرکت آخرین تیر خلاص را به جسم نحیف فرهنگ و هنر در این شهرستان زده و همین مسئله نیز باعث گلایه مندی هنرمندان و مسئولان فرهنگی این شهرستان شده است.

,

به هرحال امید می رفت تک تک اعضای شورای شهر که خود را از حامیان فرهنگ و هنر در این شهرستان می نامیدند در عمل نیز باید حمایت می کردند .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه