اخبار داغ

پایگاه خبری چرام گزارش می دهد:

حداقل ترین امکانات شهری در سرفاریاب/موانعی که در توسعه شهری سرفاریاب وجود دارد+تصاویر

حداقل ترین امکانات شهری در سرفاریاب/موانعی که در توسعه شهری سرفاریاب وجود دارد+تصاویر
شورای شهر وشهرداری باید نگاه جامع کلان و عمومی داشته باشد چراکه همه هزینه ها صرف ساخت پل و آسفالت خیابانها و جداول می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،این روزها در هر گوشه‌ای از شهر سرفاریاب که قدم بردارید،کارکنان شهرداری مشغول فعالیت هستند یا نشانه‌هایی از فعالیت انجام‌شده خود را  به‌جای مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

از ورودی تا خروجی سرفاریاب متاسفانه بنای شهری وجود ندارد و بیشتر به یک روستا شبیه هست چراکه شهروندان به سلیقه و روش خود درخیابان های این شهر اقدام به ساخت وساز می کنند.

,

 

,

از طرفی دربازگشایی ورودی وخروجی شهر علی رغم خرید زمین توسط راهداری به عرض ۳۵متر درسال های گذشته از مالکین،مانع از بازگشایی شده و ضمن مقاومت دربرابر دستگاه های مسئول همکاری لازم را ندارند.

,

 

,

درساخت و سازها هم که دهیاری ها و شورای قبل با گرفتن تعهدنامه، خدمات لازم را به اماکن شخصی ودولتی واگذارکرده اند،
اما دراین زمینه نکته قابل ذکر و تاملی که وجود دارد اقدام مالکین به سنگ چینی پیاده روی خیابان اصلی شهر است که چهره شهر را زشت و زشت تر از قبل می کند.
 

,
,
,

از ابتدای خیابان امام خمینی(ره)  تا انتهای خیابان به دلیل موارد ذکرشده در تردد خودروها و وسایل نقلیه مشکل ایجاد شده وشهروندان ناراضی  هستند اما مشکل عمده، ایجاد وضعی نامناسب که درحال حاضر گریبان گیر شهر شده این است که اینکه هرکسی اقدام به تصرف پیاده رو خیابان ها می کنند.

,

 

,

یکی از رانندگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هنگام عبور از این خیابان برای لذت بردن ازاین طبیعت خدادادی و جهت رفاه حال مسافرین ومردم،میتوان بازگشایی خیابان ها صورت گیرد تا چهره شهر زیباتر منعکس شود.

,

, ,

علی افزود: همواره به دلیل نامناسب بودن وضعیت خیابان‌های شهر گردشگران بامشکل مواجه می‌شود و شهروندان ناراضی می شوند.
 

,
,

این خیابان از خیابان‌های اصلی خرید و فروش شهر بوده و می تواند دراشتغالزایی برای مردم تاثیر بسزایی داشته باشد ولی این روزهاحال وروزخوشی ندارد وهر روزجایی از آن تصرف می شود.
 

,
,

یکی از کاسبان و مغازه‌داران این خیابان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما مخالف توسعه  در شهر نیستیم ولی اگرمسئولین به فکرمردم هستند،چرا خدمات کسانی را که حریم را رعایت نمی کنند،قطع نمی کنند؟

,

 .

,

شهروندی دیگری نیز گفت:اگر ورودی وخروجی ازطرف اداره راه وشهرسازی خریداری شده، چرا بازگشایی صورت نمی گیرد؟

,

, ,

شورای شهر وشهرداری باید نگاه جامع کلان و عمومی داشته باشد چراکه همه هزینه ها صرف ساخت پل و آسفالت خیابانها و جداول می شود.

,

 

,

با همه این شرایط نیازهست که در اجرای پروژه دقت لازم و بیشتری صورت گیرد تا چنین مواردی مشاهده نشود ور از طرفی نیز دراجرای پروژه ها نواقصاتی صورت گرفتهکه میطلبد تصحیح شود.

,

 

,

درهرصورت باتوجه به گزارش قبلی مبنی بر مسدود کردن جاده درسرفاریاب این اقدام به یک رویه تبدیل شده که راحت از روی این مورد میگذریم و شهروندان ضمن اینکه دربازگشایی درحریم همکاری نمی کنند، کارشکنی هایی نیز صورت می گیرد

,

 

,

, ,

در پایان می طلبد که مسئولین نظارتی یا اجرایی و حتی قضایی هر کدام به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین اقدامات ضد فرهنگی و ضد اجتماعی و ازهمه مهمتر تنش آفرین نباشیم.

,

 

,

شهردارسرفاریاب مکاتبات لازم جهت پیگری مواردتخلف انجام داده ومنتظراقدامات مسئولین نظارتی وقضایی هست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه