اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

خطای بزرگ، ربط دادن مشکلات اقتصادی به خارج از کشور است/ لزوم در نظر گرفتن "اقتصاد مردمی" در سند تحول نظام آموزشی/ برجام تجربه تلخ و اعتماد به شیطان بزرگ بود

خطای بزرگ، ربط دادن مشکلات اقتصادی به خارج از کشور است/ لزوم در نظر گرفتن "اقتصاد مردمی" در سند تحول نظام آموزشی/ برجام تجربه تلخ و اعتماد به شیطان بزرگ بود
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اکنون خطای بزرگ، ربط دادن درد و مشکلات اقتصادی جامعه به خارج از کشور است و برجام همچنین وضعیتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در دوم خرداد‌ماه‌جاری در جمع مسئولان اظهار کرد: قطعا دشمنی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی با مذاکره و تعامل قابل حل‌شدن نیست چراکه راهبرد غرب از بین‌بردن کامل جمهوری اسلامی است و به کمتر از این هیچ وقت راضی نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در دوم خرداد‌ماه‌جاری در جمع مسئولان اظهار کرد: قطعا دشمنی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی با مذاکره و تعامل قابل حل‌شدن نیست چراکه راهبرد غرب از بین‌بردن کامل جمهوری اسلامی است و به کمتر از این هیچ وقت راضی نخواهد شد.,
 
,
وی افزود: غرب در طول چند دهه گذشته ثابت کرده که در عناد با ملت مسلمان ایران از هیچ ترفند و حیله‌ای فروگذار نکرده و تا جایی که توانسته در جهت سست کردن پایه‌های این نظام الهی تلاش کرده است. 
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: در آموزه‌های دینی داریم که مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود؛ اگر مردم و خصوصا نخبگان و مسئولان نظام به تجربه‌های مختلف و دسیسه‌های مداوم غرب علیه ایران توجه کنند و گول ظاهر نظام سلطه را نخورند، کشور ما برای همیشه بیمه می‌شود. 
,
 
,
صلاحی عنوان کرد: امروز هم جدیدترین تجربه تلخ بدقولی و عهدشکنی آمریکا در مسئله برجام پیش روی ما است. اگر مسولان کشور منصف باشند و از روی صداقت به موضوع نگاه کنند خواهند دید که ادامه این حرکت با اوضاع پیش آمده در تضاد کامل با استقلال و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی است. 
,
 
,
اروپا چیزی از آمریکا کم ندارد 
, اروپا چیزی از آمریکا کم ندارد , اروپا چیزی از آمریکا کم ندارد ,
وی با اشاره به ضرب‌المثل "سگ زرد برادر شغال است"، اظهار کرد: اروپا هم با توجه به تجربه‌های گذشته نشان داده است که چیزی از آمریکا کم ندارد. 
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: این‌که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مسئولان نظام چند بار تأکید کردند که به اروپا هم نمی‌شود اعتماد کرد، ناشی از همین تجربه‌ها است؛ لذا فرمودند با لحاظ کردن این تضمین‌ها ادامه برجام معقول است. 
,
 
,
صلاحی تصریح کرد: اروپایی که در طول دوران جنگ تحمیلی بارها به صدام به شیوه‌های گوناگون اعم از مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی کمک کرده سابقه روشن و خوبی در مواجهه با جمهوری اسلامی ندارد؛ اروپایی که مرکز حضور و فعالیت ضدانقلاب و معاندین نظام در طول دوران جمهوری اسلامی بوده، گربه‌ای نیست که در راه رضای خدا بخواهد موش بگیرد، لذا به اروپا هم به همان اندازه که به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، نمی‌توان اطمینان داشت.
,
 
,
خطای بزرگ، ربط دادن مشکلات اقتصادی به خارج از کشور است
, خطای بزرگ، ربط دادن مشکلات اقتصادی به خارج از کشور است, خطای بزرگ، ربط دادن مشکلات اقتصادی به خارج از کشور است,
وی با اشاره به خطای بزرگ در فرمایشات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: اکنون خطای بزرگ ربط‌دادن درد و مشکلات اقتصادی جامعه به بیرون از کشور است و برجام همچنین وضعیتی دارد؛ مشکلات اقتصادی جامعه ما که غالبا ناشی از بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخل کشور و سوءمدیریت برخی از مسئولان است، مسئله‎ای نیست که بخواهد با توجه به خارج از کشور و خصوصا غربی‌ها حل شود. 
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: رهبر حکیم انقلاب در جلسه مسئولان به زیبایی به ظرفیت‌های کشور و راه‌کارهای رفع مشکلات اقتصادی پرداختند که اگر مسئولان مربوطه به همین موارد مطرح شده با همت و تلاش عمل کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور که متأسفانه رو به فزونی هم نهاده، حل خواهد شد.
,
 
,
کافی نبودن تلاش‌ها در راستای مردمی‌کردن اقتصاد
, کافی نبودن تلاش‌ها در راستای مردمی‌کردن اقتصاد, کافی نبودن تلاش‌ها در راستای مردمی‌کردن اقتصاد,
صلاحی بیان کرد: متأسفانه یکی از مشکلاتی که ما از اول انقلاب با آن مواجه بوده‌ایم، نبود قانون نبوده بلکه عمل‌نکردن به قانون است؛ اصل ۴۴ قانون اساسی بر مردمی‌کردن اقتصاد تأکید کرده و باید دولت‌ها در راستای تحقق این اصل مهم تلاش کنند اگرچه در طول زمان در این جهت تلاش‌هایی هم صورت گرفته اما کافی نیست. 
,
 
,
وی تصریح کرد: اهمیت توجه به "اقتصاد مردمی" کاملا آشکار است. وقتی در جامعه‌ای مردم گرداننده اقتصاد باشند، هم رقابت بالا می‌رود و هم شفافیت و هم جلوی بسیاری از رانت‌های دولتی گرفته می‌شود؛ مهم‌تر از همه این‌که وضع عمومی مردم بهتر شده و فاصله فقیر و غنی کم می‌شود.
,
 
,
لزوم در نظر گرفتن "اقتصاد مردمی" در سند تحول نظام آموزشی
, لزوم در نظر گرفتن "اقتصاد مردمی" در سند تحول نظام آموزشی, لزوم در نظر گرفتن "اقتصاد مردمی" در سند تحول نظام آموزشی,
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار کرد: مهم‌ترین راه تحقق این موضوع اجرای درست و صحیح خصوصی‌سازی توسط دولت و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است؛ البته شکی نیست که تحقق این مهم تلاش و حضور خود مردم را می‌طلبد که به فرهنگ‌سازی و آموزش نیاز دارد و این باید در سند تحول نظام آموزش کشور - هم آموزش و پرورش و هم آموزش عالی - گنجانده شود.
,
 
,
صلاحی عنوان کرد: تردیدی نیست که ما در معطل گذاشتن دانش روزافزون هسته‌ای کشور به واسطه برجام خسارت دیدیم؛ افراد آگاه و مطلع می‌دانند که بسیاری از مشکلات در حوزه تبدیل آب شور به شیرین، مسائل پزشکی و درمان بسیاری از بیماری‌ها، تبدیل و فرآوری بسیاری از محصولات، بهبود صنعت و بسیاری دیگر از پیشرفت‌های روز دنیا محتاج غنی‌سازی ۲۰ درصد است و ما با تعطیل‌کردن این بخش مهم از دانش بومی، عملا کشور خودمان را از قطار سریع‌السیر پیشرفت جهانی پیاده کردیم.
, تردیدی نیست که ما در معطل گذاشتن دانش روزافزون هسته‌ای کشور به واسطه برجام خسارت دیدیم؛ افراد آگاه و مطلع می‌دانند که بسیاری از مشکلات در حوزه تبدیل آب شور به شیرین، مسائل پزشکی و درمان بسیاری از بیماری‌ها، تبدیل و فرآوری بسیاری از محصولات، بهبود صنعت و بسیاری دیگر از پیشرفت‌های روز دنیا محتاج غنی‌سازی ۲۰ درصد است و ما با تعطیل‌کردن این بخش مهم از دانش بومی، عملا کشور خودمان را از , قطار سریع‌السیر پیشرفت جهانی,  پیاده کردیم.,
 
,
برجام تجربه تلخ و اعتماد به شیطان بزرگ بود
, برجام تجربه تلخ و اعتماد به شیطان بزرگ بود, برجام تجربه تلخ و اعتماد به شیطان بزرگ بود,
وی تصریح کرد: اگرچه در برجام یک تجربه بسیار مهم و تلخ، عدم‌اعتماد به شیطان بزرگ را کسب کردیم که این مسئله را نیز حضرت روح الله (ره) قبلا به ما گفته بود و احتیاج به کسب تجربه نبود، اما ما مانند فرزندان ناخلفی بودیم که احتیاج داشت تا سرش به سنگ بخورد، به هر ترتیب همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید آماده از سرگیری غنی‌سازی باشیم.
, تجربه بسیار مهم, احتیاج به کسب تجربه نبود,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه