اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

در حال حاضر 60مرکز در کشور وجود دارد که به نابینایان ارائه خدمات می‌کنند

در حال حاضر 60مرکز در کشور وجود دارد که به نابینایان ارائه خدمات می‌کنند
خدمت به خلق خدا به ویژه اقشار خاص، منجر به رضایت پروردگار، آرامش خاطر و همچنین شکوفایی دیگر توانمندی‌ها و رشد در زمینه‌های فرهنگی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام عطاالله جباری صبح امروز ضمن حضور در مراسم رونمایی کتاب‌های بریل هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابداران این بخش تشکر کرد و اظهار داشت: این کتاب‌ها برای بهره‌مندی روشندلان، آماده ارسال به 60 مرکز در سراسر کشور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

جباری هدف اصلی از از تولید این کتب را فراهم آوردن تمهیدات لازم برای شرکت روشندلان در این جشنواره عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت زمانی، تمامی مراحل تولید این کتاب‌ها طی 28 روز به پایان رسید و موجی از خوشحالی را برای نابینایان عزیز به ارمغان آورد.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: 54 مرکز در کشور وجود دارد که به نابینایان ارائه خدمات می‌شود و به تازگی نیز 6 مرکز دیگر به آن اضافه شده است.

,

جباری ضمن ابراز خرسندی از تولید این کتاب‌ها با موضوع زندگینامه علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پاداش این کار در نزد خداوند آن هم در ماه ضیافت الهی، عظیم است که باید آن را قدر دانست و خدا را شاکر بود.

,

وی همچنین بیان کرد: این کار ارزشمند، جهادی فرهنگی است که در راستای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ارتقا سرانه مطالعه است.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم بیان کرد: خدمت به خلق خدا به ویژه اقشار خاص با هدف زنده نگهداشتن سیره رفتاری و سیاسی معصومین (ع) منجر به رضایت پروردگار، آرامش خاطر و همچنین شکوفایی دیگر توانمندی‌ها و رشد در زمینه‌های فرهنگی می‌شود.

,

جباری افزود: کتاب «به سپیدی یک رؤیا» نوشته فاطمه سلیمانی که در قالب رمانی جذاب با موضوع زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) است؛ علاوه بر خط بریل به گویا نیز تبدیل شده و روشندلانی که قادر به خوانش خط بریل نیستند می‌توانند از کتاب گویای این رمان استفاده کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: نقد این کتاب در شهریور سال 95 با حضور نویسنده به مناسبت هفته دولت برگزار و با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه