اخبار داغ

حال ناخوش خیابان های بندرعباس؛

پیراهن چهل تیکه بر خیابان های شهر /حکایت پر تکرار چاله چوله های پایتخت اقتصادی کشور!

پیراهن چهل تیکه بر خیابان های شهر /حکایت پر تکرار چاله چوله های پایتخت اقتصادی کشور!
این روزها حال آسفالت خیابان های شهر بندرعباس که پایتخت اقتصادی کشور است خوب نیست و معضل چاله چوله خیابان ها و معابر این شهر مردم را باچالش های جدی مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مبلمان و زیر ساخت های شهری به عنوان بخشی از سیمای شهر باعث ایجاد هویت، زیبایی آن می شود که این امر با افزایش جمعیت شهرها نیاز به کار و خدمات رسانی بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در زندگی ماشینی امروز انسان نیازمند ساختاری در فضای شهر است که بتواند در محیطی امن و با آسایش خیال و راحتی با  تردد از خیابان ها به کارهای روزه مره زندگی خود بپردازد.

,

اما این روزها حال آسفالت خیابان های شهر بندرعباس که پایتخت اقتصادی کشور است خوب نیست و معضل چاله چوله خیابان ها و معابر این شهر مردم را باچالش های جدی مواجه کرده است.

,

وجود چاله وچوله های فراوان در خیابان ها باعث وارد کردن خسارت جدی به خودروها و شهرواندن شده است، به طوری که رانندگان برای اینکه با این چاله ها برخورد نکنند؛ مجبور به انحراف از مسیر و حرکت مارپیچی هستند که خود یکی از عامل ایجاد تصادفات در شهرهاست.

,

حفاری و دستکاری معابرو خیابان ها برای انجام پروژه های شهری و پس از اتمام پروژه؛ آسفالت دوباره آن مانند پیراهن چهل تیکه بر تن خیابان ها شده که باعث نازیبا نشاندن شهر می شود.

,

علاوه بر نازیبایی شهر همان طور که همه می دانند کیفیت خیابان ها ارتباط مستقیمی بر اعصاب رانندگان دارد و رانندگی در خیابان های پر از چاله چوله و دست اندازهای غیر استاندارد نمی تواند اعصاب راحتی را برای رانندگان بگذارد.

,

در میان شهروندان بندرعباس رفتیم تا اندر احوالات حال آنها در خیابان های پر از چاله و چوله شهر جویا شویم.

,

, ,

پیراهن چهل تیکه بر خیابان های شهر بندرعباس

,

زهرا ذاکری، یکی از شهروندان بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: چاله چوله های خیابان های شهر بندرعباس باعث خرابی زود هنگام وسایل نقلیه می شود به طوری که ماهیانه باید هزینه گزافی را برای تعمیر خودرو خود پرداخت کنم.

,

این شهروند با بیان اینکه آسفالت های شهر چهل تیکه شده است، گفت: آسفالت اکثر خیابان های شهر بندرعباس به صورت وصله دار بوده و شامل آسفالت های ناهموار است و وسایل نقلیه برای عبور نکردن از آن از مسیر خود منحرف می شوند که این اتفاق باعث بروز تصادفات می شود.

,

ذاکری تصریح کرد: بعد از پایان کار حفاری هایی که در گوشه و کنارهای خیابان ها صورت می گیرد، مدت زمان زیادی طول می کشد تا دوباره خیابان ها را ترمیم کنند.

,

وی افزود: خیابان ها پس از ترمیم  مثل گذشته آن صاف و هموار نیست و پستی و بلندی هایی د آن ایجاد شده است.

,

این شهروند خاطر نشان کرد: علاوه بر آسفالت خیابان ها که صاف و هموار نیست، سرعت گیر های فرسوده و غیر استاندارد زیادی را می توان در شهر مشاهده کرد.

,

, ,

کلافه شدن مردم از چاله چوله های شهر

,

یکی دیگر از شهروندان در گفتگو با خبرنگار هرمز بابیان اینکه وضعیت آسفالت خیابان های شهر اسف بار است، اظهار کرد: آسفالت خیابان های و کوچه های شهر بندرعباس از  مرکز شهر گرفته تا درون محلات به دلیل ناهمواری های زیاد آن و آسفالت های غیر یک دست مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

,

این شهروند ادامه داد: در برخی از خیابان های شهر حفاری ها به سرعت انجام می شود ولی پس از اتمام کارشان متاسفانه آرام و به صورت لاک پشتی وار آسفالت مجدد انجام می دهند و این امر مردم را کلافه کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از خیابان های شهر از آسفالت خوبی برخوردار نیستند، افزود: چاله چوله های برخی خیابان ها باعث خرابی جلو بندی و  استهلاک تایر ماشین و دیگر چالش ها برای وسایل نقلیه مان می شود.

,

این شهروند عنوان کرد: در هنگام بارندگی وجود این چاله چوله ها در شهر باعث آبگرفتگی معابر و خیابان ها می شود و شهروندان را با چالش جدی روبه رو می سازد.

,

وی خاطر نشان کرد؛ مسئولان استان باید برای چاله چوله های شهر چاره ای بیندیشند زیرا این وضعیت چهره شهر را نیز نازیبا نشان می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه