اخبار داغ

نامه نمایندگان مردم در پارلمان محلی دیواندره به استاندار کردستان / فراموش شدگانیم ای باد شرطه برخیز

نامه نمایندگان مردم در پارلمان محلی دیواندره به استاندار کردستان / فراموش شدگانیم ای باد شرطه برخیز
نمایندگان مردم در پارلمان محلی دیواندره طی نامه ای خطاب به استاندار کردستان خواستار رفع محرومیت ها در این شهرستان و پایان تبعیض شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نمایندگان مردم در پارلمان محلی دیواندره طی نامه ای به استاندار کردستان خواستار رفع محرومیت ها در این شهرستان و پایان تبعیض شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

جناب آقای بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان ، ما شهروندان دیواندره ای که نماینده شهری محروم و انقلابی هستیم با تمام توانمان این نامه را برای شما و بر سر مسئولانی که بوق و کرنای مسئولیتشان سال هاست گوش ما را کر کرده است فریاد می کشیم

,

 

,

آقای مرادنیا استاندار بومی ؛ گاهی دیدن زخم ها از تحمل دردهایش سنگین تر و زجر آور تر است به درد عادت کرده ایم کاری کرده اند که زخم هایمان دچار عفونت شده ، تا به کی باید این همه تبعیض و نابرابری را دید و دم نزد تا به کی باید چوب بی محلی مسئولان محلی و استانی را بخوریم آیا مدیران کل شما که مرکز نشین هستن میتواند فقط یک ماه در شهر دیواندره که هیچ زیر ساخت و رو ساختی که بشود آن را شهر نامید ندارد ، با خانواده مهمان ما باشند و چند روزی را کنار ما زندگی کنند ؟

,

 

,

شهرستان بیجار دارای 3 استخر فعال است که با توجه به سندی که به پیوست ارسال می شود جدیدا برای تعمیر و احداث دو استخر جدید اعتبارات میلیاردی در نظر گرفته اند و این نابرابری و عدم تعادل دل هر انسان مومنی را به درد می اورد ,چرا و چگونه های که در ذهن مردم نجیب وشریف شهرم ایجاد می شود را ما با عرق شرمندگی و انشالله درست می شود... طی می کنیم ! تبعیض و تقسیم ناعادلانه ثروت و امکانات در سطح شهر های استان را به راحتی می توان تشخیص داد کما اینکه ما در استان محرومیت ها و جولانگاه شعارهای پر اب ورنگ انتخاباتی سرامد تمام استان های کشور هستیم گویی ما در زمره فراموش شدگان هستیم و هیچ گونه تلاشی جدی برای حل این قضیه صورت نگرفته است و همچنان در دست اقدام است ...!

,

 

,

 

,

این در حالی است که سال هاست جوانان دیواندره ای در راه آب تنی در استخر شهرهای مجاور جان خود را در جاده های مرگتان از دست داده اند و آرزوی شاد بودن با مرگشان کابوسی هولناک می شود که تا آخر عمر تارو پود خانواده ها را با غم عجین می کند .و برای گواهی کافی است روزی تعطیل به استخر شهرهای همجواررفت به غیر از فراموش شدگی چیزی حال ادم را خوب نمی کند اگر اینها هم کافی نبود بهشت محمدی و سنگ نوشته های قبور پراست از جوانان ناکامی که خیلی ها در راه استخر!جانشان را از دست داده اند واین به غیر از شرمندگی هیچ ثمری ندارد ومتاسفانه برای تحقق حقوق اولیه بایستی امارهای تلفات را در لابلای درخواست به حقت نوشت تا اینکه شاید فرجی باشد

,

 

,

استخر دیواندره بیش از 15 سال است با قول های الکی همکاران شما در استانداری و نمایندگان مجلس در ادوار و حال حاضر خاک می خورد، تقریبا به آثار باستانی از تبعیض ها و نامدیریتی ها تبدیل شده است. از شما تقاضا می کنیم این تابلوی زشت بد قولی و تبعیض را یا تخریب کنید یا آن را بسازید و با این کار بهای خون شهیدان تقدیم شده به درخت انقلاب را ارج نهاده و از قربانی شدن جوانان رشید شهرم جلوگیری کنید .

,

 

,

محمد محمودی سخنگو و مازیار حبیبی نائب رئیس شورای شهر دیواندره

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه